Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Websitebuilder og wordpress

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg er gået igang med en hjemmeside hvor jeg fik startet op med en websitebuilder. Nu ligger landet sådan at jeg gerne vil gøre den til en hjemmeside hvor brugeren kan oprette en profil og selv "pynte" sin profil.
Min hjemmeside skal være til de forældre der i dagens Danmark får frataget deres børn til bortadoption. De vil få en mulighed for at lave en profil til deres børn, en postkasse til deres børn hvor de kan skrive hilsener- tanker og hvad de ellers har lyst til. Barnet kan så når det er så gammelt at det kan, selv evt. finde sine biologiske forældre på siden.
Hvordan for jeg det der allerede er lavet over til wordpress? Jeg har forsøgt at installere det, men får beskeden at den kan den ikke.

VH
Bianca
Fra Harboøre
Tilmeldt 7. Feb 16
Indlæg ialt: 18
Fra  BilboDesigns Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BiggieDK,

Dette projekt lyder som fairly simpelt og kunne være noget jeg gerne ville være meget behjælpelig med fordi det er et projekt jeg godt kunne anse som havende værdi for folk som har det svært eller hjælpe vores samfund også psykisk.

Jeg har rigtig meget erfaring med hjemmesider, både indenfor at lave dem og bagefter også at etablere hastighed, kodetilretning, accessibility og SEO, så den også kan komme steder på Google.

Tag gerne fat i mig på enten min email: casperpvp@gmail.com eller mit telefon nummer: 20 30 30 30

Med venlig hilsen,
Casper Thomsen

Telefon: 20 30 30 30

Tilmeldt 21. Oct 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

 

Tusind tak for tilbudet. Det kunne være rart med lidt hjælp. Jeg er jo bare en hyggebygger og det vil nok tage mig masser af tid og alskens forsøg for at ramme lige det jeg drømmer om på siden. Men du er da velkommen til at tage et kig. (startede på den for to dage siden, så den er ret og rimelig rå endnu)

www.adoption2020.dk

Venlig Hilsen

Bianca

 

Tilmeldt 30. Jun 14
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Thomsen:

Hej BiggieDK,

Dette projekt lyder som fairly simpelt og kunne være noget jeg gerne ville være meget behjælpelig med fordi det er et projekt jeg godt kunne anse som havende værdi for folk som har det svært eller hjælpe vores samfund også psykisk.

Jeg har rigtig meget erfaring med hjemmesider, både indenfor at lave dem og bagefter også at etablere hastighed, kodetilretning, accessibility og SEO, så den også kan komme steder på Google.

Tag gerne fat i mig på enten min email: casperpvp@gmail.com eller mit telefon nummer: 20 30 30 30

Med venlig hilsen,
Casper Thomsen

Telefon: 20 30 30 30


Lyder spændende, måske har jeg også brug for hjælp til noget med Wordpress. Hvad hedder din hjemmeside?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie,

Jeg har sendt en besked til dig privat.

Vh. Oscar

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)