Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at overvåge hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle, 

Jeg søger et godt råd: Jeg har brug for at overvåge en hjemmeside, der udlejer lokaler, men som ikke har ventelisteopskrivning eller nyhedsbrev ect. 
Derfor er den, der får lov at leje lokalet den, der først kontakter dem, når der er noget nyt på hjemmesiden. (Afhængig af hvilken udlejer de søger, selvfølgelig).

Er der nogen af jer, der kender et godt program/site der kan gøre det for mig? Og som kan sende mig notifikationer eller en mail ved ændringer? 
Det skal være en specifik side på sitet, ikke forsiden.

På forhånd tak. 

Fra Harboøre
Tilmeldt 7. Feb 16
Indlæg ialt: 18
Fra  BilboDesigns Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Josefine,

Altså som jeg forstår det, så er du en udefra, altså du er ikke indehaver af hjemmesiden og vil derfor overvåge hvem der først skriver i henhold til at på en eller anden måde at have en venteliste selv, for at fair kunne sige at en person skrev først og derfor får tilbuddet først.

Jeg tænker, at hvis folk kan skrive eller byde, så står der vel tidspunkt på, og på den måde kan du se hvem der skrev først, det bliver også altid at være sorteret og sommetider med sorteringssystem.

Altså den bedste løsning er jo selvfølgelig at hjemmesiden selv får det lavet, fordi det bliver meget abstrakt som udefra bruger, at lave noget til det. Men man skal aldrig sige aldrig, men det kommer også an på hvad man vil investere af tid eller penge i at lave noget til det.

Nu er jeg meget teknisk og afhængigt af platformen, så hvis jeg ville lave noget til overvågning, så ville jeg programmere en NodeJS BOT som bare holder øje. Jeg har lavet noget lignende engang, til at købe eksklusive sko for en kammerat der er en stor fan af de sko.

Ellers kan jeg ikke lige komme med et bedre bud. Men måske du kunne rive fat i mig og vise mig problemet, måske der popper en idé frem, det er sommetider det er nemmere at lige se og få forklaret også.

Med venlig hilsen,
Casper Thomsen

Telefon: 20 30 30 30

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Josefine.

Det kan du sagtens sætte op selv via diverse scraper sites. Tjek f.eks. content-checker.com (jeg har intet med det at gøre, var bare det første det poppede op da jeg googlede det). Send mig evt. en PB med hvilken side der er tale om, så tager jeg et hurtigt kig hvad der kan laves.

Mvh
Jens

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)