Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er din holdning til stavefejl på website?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elias,

Har en webshop stavefejl, køber jeg højest sandsynlig ikke. Har en hjemmeside hvor man skal ringe til dem stavefejl, kan jeg stadig godt finde på at ringe til dem (det er et mindre commitment).

Vh. Oscar

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Oscar Benner Nihrane:
Har en webshop stavefejl, køber jeg højest sandsynlig ikke. Har en hjemmeside hvor man skal ringe til dem stavefejl, kan jeg stadig godt finde på at ringe til dem (det er et mindre commitment).

Fair nok at du gør som du gør, men det er ikke just evidensbaseret. Personligt er jeg ligeglad. Jeg har selv en webshop og finder af og til en stavefejl, som jeg selvfølgelig retter når jeg ser den, men tvivler godt nok på at det har kostet salg.

Tilmeldt 19. Oct 21
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej Hans,

Jeg er ikke på Facebook, men min kæreste er. Diskussionen om, hvorvidt virksomheder går op i stave- og tastefejl skete mellem min kæreste og jeg og et vennepar en lørdag aften. Vi kunne ikke enes, så vi ville undersøge det nærmere.

Jeg vidste ikke hvor aktiv folk var herinde på Amino, da det er mit første indlæg her. Ej heller vidste jeg om de svar, vi ville få på Amino var fyldestgørende, så min kæreste foreslog at vi kunne dele spørgsmålet på Facebook også.

Inden for 5 minutter af hinanden havde vi spørgsmålet oppe på Amino og Facebook og anede intet om de svar vi ville få. Svarene har været rigtig gode både på Amino og Facebook - og tak for det!

Nu ved jeg ikke om du skyder med skarpt hver gang, at et nyt indlæg kommer op her, men jeg må give dig en lille opfordring:

Døm ikke manden på bænken, men spørg dig selv, hvorfor han sidder der 😄✌️

Go’ dag til dig - og tak for dit svar!
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

EliasFilt:
Døm ikke manden på bænken, men spørg dig selv, hvorfor han sidder der 😄✌️

Tjah - når jeg ser en ordret gengivelse af et spørgsmål med to forskellige navne som afsender, hvoraf den ene er en anonym profil, så vækker det lige en undren.

Mit skud ud til dig var ikke specielt skarpt.

God dag til dig også.

Hans

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)