Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Instagram butik

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

jeg ønsker at lave en “Instagram shop” som et side projekt, med nips, lamper, lyse stager, tørrede blomster mm. 

Jeg ved godt, hvordan jeg laver en Instagram shop, men jeg har svært ved at finde nogen som kan sælge mig de ting, jeg godt kunne tænke mig, er der nogen der kender en producent eller andet, som man kan kontakte? 

Rigtig god dag 

Mvh Nicoline 

Fra København
Tilmeldt 15. Sep 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Yamato.dk Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicoline,

Det er et meget bredt spørgsmål men måske også kernen i din forretning. Som butik er det netop det at finde de rigtige varer der er afgørende og produkt research og finding er en af de vigtigste egenskaber, specielt som livsstilsbutik der går efter et bestemt look.

Hvis du kan udvikle din sans for at finde de rigtige produkter, noget der tager tid og en masse research, så kan du adskille dig fra mængden og lave en butik med med et fedt sortiment.

Jeg ville starte med at finde keywords der passer til de ting du leder efter. Der er store steder som Alibaba - det kunne være en start. Det er direkte fra producenten, man skal dog se efter producenter med lavere mindstekøb. Man skal også regne med at hver ting har sin egen producent, her kommer produktfinding og tjek af producenten ind.

Alt det er den møjsommelige del af arbejdet, hvorfor de fleste ikke vil opgive deres producent når de har fundet en der fungerer godt.

Held med det :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)