Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af software

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Sep 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino'er

Jeg er sammen med et par andre ved at udvikle en online platform inden for den finansielle sektor. Vi har et ret godt overblik over vores behov i de forskellige faser.

I den forbindelse vil jeg gerne høre om jeres erfaringer med udvikling af software, herunder om I kan anbefale udenlandske udviklere? Faldgruber etc.

Bh
Bredeman
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i skal lave software til den finansielle sektor, tror jeg i bliver nødt til at alliere jer med en som har den erfaring du spørger om her. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bredeman,

Jeg kan klart anbefale sanocast.dk til udvikling af software. Jeg sidder i netværksgruppe med ejeren, Karsten, og han er pisse sød og rådgiver ærligt folk der ringer til ham. Jeg har ikke selv erfaring med udvikling af software, men tænker I altid skal lave baggrundstjek på bl.a. anmeldelser af virksomheden, da softwareudvikling godt kan blive dyrt. God dag!

Vh. Oscar

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Bredeman:
I den forbindelse vil jeg gerne høre om jeres erfaringer med udvikling af software, herunder om I kan anbefale udenlandske udviklere? Faldgruber etc.

Jeg har valgt at punktopstille mit svar på dette spørgsmål.

1. Software bliver altid forsinket det er lidt somom der hænger en sort sky over alle software projekter.

2. Software bliver altid dyrere at udvikle end det budget man har sat af.

3. Nogle Indere/øst asiater kan ikke tænke selv. Mens andre minder mere om at hyre en dansk udvikler.

4. Sørg for at jeres kravspecifikation er 100% to the point/og godt beskrevet hver evig eneste funktion inden i hyrer nogle fra udlandet af. (det var den fejl jeg selv lavede dengang mit app projekt ikke blev til en skid)  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)