Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp / Spørgsmål til Dropshipping firma

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen.

Jeg har længe gået i tankerne, om at opstarte som dropshipper, og jeg har nogle spørgsmål som kunne være super fedt at få svar på.

Er der penge i at Starte en dropshipper firma her i Danmark, mht. skat, moms, bogholderi og webshop ?

Hvor Meget tjener i på dropshipping, eller kender i nogen som tjener en fuldtidsindkomst som dropshipper ?

Min drøm er at kunne leve af dropshipping og rejse imens.
Er det muligt at bo i forskellige lande, selvom, at man har opstartet sin virksomhed i Danmark?


Har i Erfaring med VidaXL dropshipper, er det godt?

Er det bedst at have sin egen Webshop, eller at sælge på EBay, Amazon eller shopify? Kom gerne med gode forslag?


Fortæl mig gerne om jeres erfaringer med dropshipping, og om der er profit i det, eller om jeg skal opgive drømmen.

På forhånd tak.
Tilmeldt 27. Sep 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Ingen der kan hjælpe `? :)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Sunshine4314:
Ingen der kan hjælpe `? :)

nu er 3 timer jo ikke lang svar tid for forum og du spørger virkeligt om meget

Dropshipping er svært at tjene stort på, men de som virkeligt finder en niche og noget man ikke kan få fra alle mulige andre billigere fra lager fra dag til dag - og får leveret fra EU  KAN opbygge noget fornuftigt

Læs evt http://johnhannover.blogspot.dk/2016/02/dropshipping.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt blive profitabelt at være DS'er. 

Men det kræver meget viden om internet marketing, Specielt billige / gratis traffikkilder (da ads typisk er den største post på budgettet for et dropshipping firma. Udover at bestille selve varerne selvfølgelig)

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kender flere der lever af det. Det kræver at du finder et produkt med en stor margin ellers det svært at tjene på det. Så længe du kan holde styr på dine omkostninger, og hvad du betaler per kunde i form af paid ads, så er det rimelig nemt at skalere. Der hvor mange dog fucker op i det er hvornår man bør gå fra dropshipping til enten selv at stå for lageret eller have et 3PL lager. Det gør leveringstiden langt hurtigere, og i mange tilfælde giver det en bedre profit, da du kan bestille store partier af produkter hjem.

Hvis du dog ønsker noget langvarigt, så handler det om at gøre produktet til dit eget. Det er ret vigtigt at du kan adskille dig selv fra de konkurrenter som der kommer ved at gøre produktet til dit eget.

Tilmeldt 28. Sep 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thank you so much for the useful information, I can lose my weight by following this useful information

 

<a href="https://weightlosse.xyz/">https://weightlosse.xyz/</a>

 

<a href="https://weightlosse.xyz/"> Weight Loss</a>

 

<a href="https://weightlosse.xyz/"> How to lose weight</a>

Tilmeldt 27. Sep 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for svaret. Jeg har et spørgsmål. Ved du om dem du kender, hvor de sælger produkterne. Sælger de dem på EBay, Amazon, shopify, eller har de deres helt egen webshop som er oprettet i Danmark ?
Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget forskelligt fra produkt til produkt. De fleste har egen webshop og afhængigt af produktet sælges flere af produkterne også igennem Amazon. I stedet for du vælger kanaler, og fremgangsmåde først og derefter smider et produkt ind i billedet, så skal du tænke omvendt. Du har dit produkt, og den relaterede målgruppe. Du vælger herefter kanaler ud fra din målgruppes købsadfærd. Dropshipping er smart og kan bestemt være en fin forrentningsmodel, men du skal altid tænke produkt og målgruppe før du overhovedet overvejer logistikken. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej min ven.

Det lyder som om du er en ung ivrig person. Det er ikke et spørgsmål om, om dropshipping virker. Det gør det. Det er et spørgsmål om, om du er villig til at putte arbejdet i det og lære af dine fejl. Hvis jeg skulle give dig et overordnet tip ville det være: Spar et par tusinder op og invester i dig selv før du smider penge i en webshop, dropshipping eller andet. Investér i bøger og i online kurser for at forkorte din læringskurve:)

Vh. Oscar

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)