Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejdsgiverbetalt avis

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

Jeg overvejer, at abbonere på Zetland (digital avis-abbonnement). Kan mit selskab (ApS) betale avis-abbonnementet, hvis det bruges i forbindelse med
mit arbejde? Og i så fald, kan jeg blot sætte det ind som et bilag i mit regnskab, eller er det mere kompliceret at bogføre?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Her har du fra min ebog Fradrag 2021 afsnittet om Aviser

AVISER:

Her er der, som med så meget andet hos skat, ganske mange forskelle. Lad mig tage de vigtigste:

  • Aviser leveret på et firmas adressenår denne ikke er sammenfaldende med ejers: Fuldt fradrag for aviser.
  • Aviser leveret på ejers privatadresse: Kun fradrag hvis du kan sandsynliggøre du har avisen af forretningsmæssige årsager OG, at du har mindst EN anden daglig avis på hjemadressen - gælder både fysiske som digitalt leverede
  • Aviser leveret hos medarbejder på dennes privatadresse: Her er der fradrag for udgiften og avisen er skattefri for medarbejderen, så længe det samlet holder sig under bagatelgrænsen. Her er der som så ofte, og vel rimeligt nok, en forskel på om et firma sender til ansat, eller til ejeren privat.
  • Magasiner og bøger i form af faglitteratur – se egne afsnit: Magasiner – og – Faglitteratur.

Hele bogen -- med generelle regler og praksis og mere end 70 sådanne - alfabetisk opstillede konkrete firmafradrag er billig hos Saxo her https://jh-e-books.blogspot.com/2020/11/fradrag-2021-super-let-anvendelig-e-bog.html

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)