Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør vi galt med vores website? Nogle som kan se problemet?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 19
Indlæg ialt: 1
Fra  DKNO Partners Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lidt problemer med mit website, da det ikke indlæser rigtigt når man kommer ind som by besøgende.

Er der nogle som ved hvad jeg kan gøre? Jeg har talt med dem som hoster mit website, men de kan ikke se nogen fejl på systemet.

 

Kan i tjekke om den indlæser korrekt når i besøger den? Og eventuelt hvad problemet måske kan være?

Venligst gå inn på DKNOPartners.com

Venlig hilsen

Eli Rømer

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i fjernet noget fra jeres theme? Det ligner jo bare at alt kører ud i en lind strøm, fremfor at være placeret strategisk rundt omkring.

Jeg plejer at være ganske habil i wordpress, men uden at se backend og opsætning har jeg svært ved at gennemskue problemet. Uden adgang er det vel næsten en med rigtig god forståelse på kode du skal have fat i.

Mit bud ville være at tjekke efter om temaet er opsat korrekt - forsøg evt. at sætte et standard theme på og se om hjemmesiden kan bruges nogenlunde normalt i den opsætning. 

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Fra Herlev
Tilmeldt 3. Mar 21
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Som den anden Casper også rigtigt nok skriver, kan det være virkelig vanskeligt at pege på noget konkret, I har fået pillet ved, uden at kunne se backend'en på siden.

En potentiel ting, der i hvert fald vil kunne resultere i dét, I oplever på hjemmesiden er optimerings-plugins. Hvis I f.eks. har et plugin, der sikrer tidlig rendering af indhold, hvorefter de mere grafiktunge elementer renderes, kan det meget vel være dét, der skaber problemer.

Mit råd vil derfor være at deaktivere alle plugins og se, om det giver et bedre resultat. Hvis siden fortsat renderer forkert, vil jeg anbefale Caspers råd om at vælge et default tema, som I kan få til at fungere. Dernæst kan I eksperimentere og gradvist tilføje plugins efter behov. Når man har det hele på, på én gang, kan det være noget nær umuligt for jer at pinpointe præcis hvor et problem opstår. Det kan nemlig også være forårsaget af to plugins, der egentlig virker fint nok hver for sig, men i kombination giver fejl. Så mit råd vil være at slå alt fra og køre det helt basic, også selvom det indledningsvis lige ser grimt eller kedeligt ud, og så gradvist gøre det bedre og bedre. Det kan jo alligevel dårligt blive meget værre end det er nu, kan man sige ;-)

Held og lykke med det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DKNO,

Jeg ved ikke præcist hvad du hentyder til, men der er i hvert tilfælde mulighed for at klargøre budskabet oå hjemmesiden. Når man lander på jeres hjemmeside ved man faktisk slet ikke hvad I laver. Dette kommer til at skyde bounceraten i vejret. Kan se, at du kører Google Analytics på den, så det burde også afspejle sig der.

Jeg kan eventuelt også lige ligge en loom ind her i kommentaren hvor jeg gennemgår hjemmesiden fra top til tå angående at få en højere konvertering og lavere bouncerate:)

Vh. Oscar

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

window._wpemojiSettings = {"baseUrl":"https:\/\/s.w.org\/images\/core\/emoji\/13.1.0\/72x72\/","ext":".png","svgUrl":"https:\/\/s.w.org\/images\/core\/emoji\/13.1.0\/svg\/","svgExt":".svg","source":{"concatemoji":"https:\/\/dknopartners.com\/wp-includes\/js\/wp-emoji-release.min.js?ver=5.8.1"}};

ser forkert ud.

det er escaped backslash, men de bør ikke være escaped der.

Men loop sker kun ved allerførste besøg - hvis man lukker browser og prøver igen, så virker den jo fint.

Det kunne tyde på et script der opfører sig underligt, og som ignoreres ved næste load.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)