Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Shopping: Struktur opbygning - xml fil og google shopping ads

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 280
Fra  ... Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i lang tid kun solgt ét produkt på min hjemmeside, men skal til at have to mere på min side indenfor nær fremtid.

Jeg har udelukkende brugt google shopping med god succes og vil selvfølgelig gerne have oprettet shopping ads til de næste to produkter.

Men hvordan får jeg lige bygget det ordentlig op?

Skal alle bruge være i samme xml fil? Eller skal hvert produkt have deres egen xml feed fil?

Og hvordan optræder de så på ens google ads konto?

Vigtigt for mig, er at jeg kan se hvor man penge jeg bruger på hvert produkt når jeg annoncere og at jeg kan tilknytte forskellige negative søgeord

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Med så få produkter, hvorfor opretter du dem så ikke blot manuelt?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

De nye produkter vil automatisk blive inkluderet i dit feed og automatisk blive inkluderet i Google Shopping.

Sålænge du ikke kører med Smartshopping kan du inviduelle justere max klikpris på produktniveau.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 280
Fra  ... Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis produkterne er i samme xml fil. kan jeg så dedikere negative søgord til hvert produkt i google shopping adwords.

Det kan også være det giver sig selv når jeg får dem oprettet engang ført dem over google adwords. Det var mere om jeg skulle gøre noget indledningvist

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Negative søgeord tilføjes som sidste led efter det hele er opsat - Det gøres som normalt bare i Google Ads.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)