Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragtpris på 20” container fra Kina.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 8. Dec 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

er der nogen der ca. ved hvad fragtprisen ligger på for en 20” container fra qingdao i Kina, leveret i Danmark?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

umuligt at sige med det vanvittige fragtmarked der er pt, med ekstremt høje priser.  hvorfor spørger du ikke en speditør?  men 60-80.000,00 DKK er nok ikke helt urealistisk.

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel nærmest umuligt at sige pt. Markedet er voldsomt og priserne ligeså. 

Det bedste bud vil være at kontakte en speditør og fortælle dem præcist hvad du ønsker og så kan de byde ind. 

Jeg ved at priserne lige for tiden er skruet helt op og at priserne ikke falder lige foreløbigt.

Det bud der er på 60-80k er nok ikke helt skudt ved siden af. Hvis der "kun" er tale om en container så er det nok det prisleje du skal indstille dig på.

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Priserne har tidligere lagt på ml. 4-5000kr for en full load 20".

Sidst jeg hørte med fragt fra Asien var på godt 10.000kr. + (ca. en måned siden)

Priserne er som nævnt steget en del. Jeg ville tage fat i et firma som fx. BWS og forhør med priser. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Andi Christensen Hoej:

Priserne har tidligere lagt på ml. 4-5000kr for en full load 20".

Sidst jeg hørte med fragt fra Asien var på godt 10.000kr. + (ca. en måned siden)

Priserne er som nævnt steget en del. Jeg ville tage fat i et firma som fx. BWS og forhør med priser. 

Du er helt gal på den....

Før corona lå søfragt på 20" container lige i underkanten af 1000usd = 6200. Hertil danske omkostninger der afhænger af hvor i landet man bor, men ca 4000-6000 på Sjælland.

Nu - hedder raterne 10.000-11.000 usd for søfragt alene på en 20" og ca 16.000 for en 40" 

Men det afhænger meget af hvilken kontrakt det kommer afsted på. Og husk fra du booker fragt til det rent faktisk kommer af sted, så går der tit 3-6 uger. Og en ny måned betyder nye rater, og her på mod det kinesiske nytår vil raterne kun stige

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil nok ikke skyde så skarpt med at sige, at jeg er forkert på den. 
Nu har jeg taget udgangspunkt i mine tidligere og nuværende priser. 

Hvis du har så høje priser, så vil jeg anbefale dig at kigge efter nye aftaler. 
importere du stål?

Fra Varde
Tilmeldt 5. Jan 21
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Priser fra i morges: 11000 Euro til 14500 Euro.
Afhængigt af datoen.
Qingdao - Fredericia

Transport costs audit for all Amino members free of charge. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andi Christensen Hoej:

Jeg vil nok ikke skyde så skarpt med at sige, at jeg er forkert på den. 

Det vil jeg Wink

Hvis du kan få en container hjem til 10.000 - så betaler jeg dig MEGET MEGET MEGET gerne 20.000 - så har du nemt tjent 10.000. Aftale?

Jeg har ikke faste aftaler. De bedste priser får jeg altid ved at bede om 3-4 tilbud fra forskellige af de store firmaer i branchen. Men de priser du nævner er slet slet ikke realistiske i det marked vi er i pt. 

Derfor bekymrer dine udtalelser mig, for de er vildledende. Jeg har ikke personligt noget problem med dem, for jeg kender markedet. Men for en ny iværksætter der bestiller sin første container i Kina og regner med at kunne få den hjem til 10.000dkk eller mindre - og derefter finder ud af at den koster så meget mere - det kan jo ødelægge deres forretning.

Jeg slutter debatten her - fortsat god dag :)

Mvh

Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Opdatering fra i dag. 20" container - 9200USD + Danske omkostninger

Fra Varde
Tilmeldt 5. Jan 21
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

 qingdao-aarhus bestilt i dag til $7,908.00 + omkostinger. 

Transport costs audit for all Amino members free of charge. 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)