|
Nu kender jeg jo ikke omfanget af systemet, men er det en programmør, der ved hvad han/hun har lavet, burde det ikke koste så meget. Systemer idag bliver jo skrevet, så ændringer af den kaliber nemlig kan ordnes i en håndvending. Du må bare forstå, at det ikke er helt let at udtale mig helt nøjagtigt, hvis jeg ikke kender systemets størrelse. En fordel ved at bruge den samme programmør er jo netop at vedkommende kender systemet, men jeg synes at du for sjov skyld skulle indhente flere tilbud for at kunne sammenligne. Drejer det sig om PHP eller ASP? - Adam |
Hej Adam.
Det drejer sig om min Dandomain shop der bliver lavet en helt ny shop, da man ikke kan lave den eksiterende om (siger Dandomain selv), så der skal laves en ny dog næsten med samme design jeg får udarbejdet to forslag.. Den webdesigner jeg plejer at bruge skulle have 20.000 mindst. hun skulle have 5000 for at lave en lille ekstra forside som søgmaskinerne kunne læse, men søgemaskinerne kunne stadig ikke læse resten af shoppen kun denne ekstra forside. så for mig lyder det billigt... men er altid interesseret i at høre mere
Bliv gratis medlem