Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til sociale medier, og hvor finder jeg en partner

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 19
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at starte noget godt op, synes jeg. Det er til børn, og konceptet er at børn skal tegne og bruge deres fantasi.

Mange børn stopper med at tegne, når de ikke synes de er gode nok til at tegne virkeligheden, og det er virkelig synd. DERFOR, har jeg lavet 

plakater der skal give børn lyst til at tegne, jeg er også ved at få lavet en meget anderledes tegne/malebog.Det handler alt sammen om fantasi.

Det er et lille univers der er igang, med figurer, fantasi, navne, og personligheder, der altsammen ikke ligner noget vi kender.

Jeg er kommet langt, har også lille webshop, MEN har brug for hjælp. Det skal ud i sociale medier, men hvordan? der er masser af muligheder

for at videre udvikle det her, evt andre produkter. Nu tegner og skriver jeg alt, og så har jeg en grafiker der sætter det op.

Det er klart til salg, men aner ingenting, om den del, synes jeg har brug for en partner, hvor finder jeg sådan en?

Jeg føler selv det her er godt. mine figurer og karaktere kan meget, med den rigtige hjælp.

Hvor går man hen når budgettet er småt? og er det realistisk at kunne finde en partner.

Vil blive glad for at få input

Hilsen Pernille

Fra Vejle
Tilmeldt 31. Mar 20
Indlæg ialt: 12
Fra  Grow media ApS Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

Det lyder spændende, prøv at lave et opslag ang. en partner i diverse grupper på Facebook som "sociale medienørder" og "Google ads nørder". Det kunne være der var nogen som synes din ide er lige så god som dig, og gerne vil med på rejsen 😄 + De har nok en masse inputs til marketing.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille,

Jeg ville "pitche" dette på en facbookgruppe som eks. IVN. Der er jeg sikker på der nok skal sidde et par stykker:)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)