Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål i forbindelse af tvist med kunde

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har gennem længere tid haft et samarbejde med en kunde, som vi har leveret møder til. Samarbejdet har fungeret uden problemer, men jeg fornemmer at kunden er på vej ud af samarbejdet, hvilket er helt fair. Vi har ingen bindinger på vores kunder, så det er selvfølgelig helt ok, hvis han vil holde en pause, eller har fundet en anden samarbejdspartner. 

Problemet er at han pludselig ikke vil betale den sidste faktura, for ydelse der er leveret. Det drejer sig om 2 møder der er aftalt til ham, men han ønsker pludselig ikke at afholde disse 2 møder, og vil derfor ikke betale for dem. 

Jeg mener selvfølgelig ikke det er fair, da vi har leveret en aftalt ydelse helt efter bogen og har derfor sendt ham en faktura. Han har nu sendt mig en mail, og skrevet at han gør indsigelse, og alt fremtidig kontakt skal ske til en advokat

Jeg har aldrig før i mine 5 år som selvstændig haft nogen problemer med nogle af mine efterhånden mange kunder, og er på bar bund i forhold til hvad jeg kan stille op. Og om der overhovedet er noget at stille op, eller om det vil være spild af tid og negativ energi, hvilket jeg desværre måske tror det er, men min retfærdighedssans er virkelig udfordret her

Er der nogen der har input:) ?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46438
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du klar skriftlig aftale der ikke kan stoppes i forløbet - så har du retslige muligheder, men - det er formentlig negativ energi og koster lige så meget som du vinder

vh JOhn Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var desværre også det jeg frygtede. 

Nej jeg har ikke en skriftlig aftale ud over mailkorrespondancer. Har altid kørt på gensidig tillid, hvilket selvfølgelig er dumt, men det er første gang det giver problemer. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

katfi:

Problemet er at han pludselig ikke vil betale den sidste faktura, for ydelse der er leveret. Det drejer sig om 2 møder der er aftalt til ham, men han ønsker pludselig ikke at afholde disse 2 møder, og vil derfor ikke betale for dem. 

Det er noget uklar udfra det du skriver, om det er en ydelse der er leveret eller ej?   Hvad er begrundelsen for ikke at levere?  Hvor stort et beløb er der tale om? 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

katfi:
Er der nogen der har input:) ?

Drop ham - videre.

Det er ikke fair, men med mindre det drejer sig om et meget stort beløb, giver det desværre ingen mening at forfølge.
Som John skriver: Alt for megen negativ energi og alt for lille udbytte.

Hans

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)