Hej Aminoer Jeg har gennem længere tid haft et samarbejde med en kunde, som vi har leveret møder til. Samarbejdet har fungeret uden problemer, men jeg fornemmer at kunden er på vej ud af samarbejdet, hvilket er helt fair. Vi har ingen bindinger på vores kunder, så det er selvfølgelig helt ok, hvis han vil holde en pause, eller har fundet en anden samarbejdspartner. Problemet er at han pludselig ikke vil betale den sidste faktura, for ydelse der er leveret. Det drejer sig om 2 møder der er aftalt til ham, men han ønsker pludselig ikke at afholde disse 2 møder, og vil derfor ikke betale for dem. Jeg mener selvfølgelig ikke det er fair, da vi har leveret en aftalt ydelse helt efter bogen og har derfor sendt ham en faktura. Han har nu sendt mig en mail, og skrevet at han gør indsigelse, og alt fremtidig kontakt skal ske til en advokat. Jeg har aldrig før i mine 5 år som selvstændig haft nogen problemer med nogle af mine efterhånden mange kunder, og er på bar bund i forhold til hvad jeg kan stille op. Og om der overhovedet er noget at stille op, eller om det vil være spild af tid og negativ energi, hvilket jeg desværre måske tror det er, men min retfærdighedssans er virkelig udfordret her Er der nogen der har input:) ? |
Har du klar skriftlig aftale der ikke kan stoppes i forløbet - så har du retslige muligheder, men - det er formentlig negativ energi og koster lige så meget som du vinder
vh JOhn Hannover