Hej Amino'er :) Vi står i lidt af et dilemma. Vi har sendt en meget dyr pakke til en kunde i Norge. En pakke, der er forsvundet. D 8/7 vælger kunden via et link til GLS/BRING, at bekræfte, at pakken skal leveres på dennes hjemmeadresse. D. 12/7 er pakken stadig ikke kommet frem (den er forsinket hos GLS/BRING). Kunden kontakter derfor BRING, og fortæller at pakken skal leveres i en pakkeshop i stedet. Kunden får en skriftlig bekræftelse på dette fra BRING. D. 1/8. Kunden kommer hjem, og opdager at pakken ikke er lagt ned i en pakkeshop. Den er stillet foran hoveddøren på en gade. Pakken er forsvundet. GLS afviser reklamationen, da kunden indledningsvis accepterede, at pakken måtte leveres ved hendes adresse. At kunden efterfølgende har fået bekræftet nyt leveringssted (og kan fremvise skriftlig dokumentation på dette) gør ingen forskel siger GLS. De lukker derfor sagen. I vores verden er det helt sort, når kunden har fået en skriftlige bekræftelse på, at pakken skal leveres et nyt sted. Kunden forlanger en ny vare (meget dyr vare). Men tager vi fejl? Pft. |
Påstand mod påstand...
Du har gjort dit, resten er reklamationssag hos transportøren.
Du kan ikke stå for sagshåndteringen af din kunde og transportfirma?
Du skriver, det var en BRING aftale, men GLS som afviser? Prøv at snakke med BRING?