Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Find gamle bitcoins.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Krystalæsken Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer. 

Jeg prøver om det er muligt at finde frem til de hjemmeside som i tidernes morgen (2009-2011) gav lidt bitcoins i velkomstgave. Jeg kan huske at vi kunne handle på den side bl.a. headset til gaming osv. Tingene kostede op mod 80000 bitcoins og velkomstgaven bestod of ca 80 bitcoins. Så kunne man optjene bitcoins på siden, dog kan jeg ikke huske hvad man skulle gøre.

sagen er nu den at jeg forsøger at finde frem til denne side (hvis den altså stadig findes) 

Så mit spørgsmål til alle jer kloge hoveder, er der nogen der mindes nogle af disse sider som kan hjælpe mig med at finde frem til den. 

Alle bud kan bruges, så kan jeg selv undersøge sagen. 

lPå forhånd tak..

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

https://cryptotips.eu/en/free/free-bitcoin/

Det var så hvad en "quick Google search" kunne finde.

Også lige en disclaimer alle links på denne side er sikkert affliate links, men det er ikke min side så ergo er jeg ikke ansvarlig for om du bliver scammet eller hvad der end måtte ske.    

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor vil du finde frem til dem, de giver jo ikke 80 bitcoins ud med dagens kurser, blot fordi du gør et eller andet. Det er jo over 3.520.000$ i dagskursen idag...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

@Fashion-Seller Udfra den lidt skrabede information, er mit bud at OP tror han har nogle bitcoins liggende på denne side, from way back when :-D Ville heller ikke være tosset lige at finde 80 bitcoins frem fra gemmerne. Selvom chancerne dog ser lidt sløje ud..

Mvh. Anders Jytzler

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Jytzler:

@Fashion-Seller Udfra den lidt skrabede information, er mit bud at OP tror han har nogle bitcoins liggende på denne side, from way back when :-D Ville heller ikke være tosset lige at finde 80 bitcoins frem fra gemmerne. Selvom chancerne dog ser lidt sløje ud..

Good point. Men mon ikke den del er lukket ned/forsvundet, når man tager udviklingen på crypto i betragtning.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)