Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Micro influenser søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Aug 08
Indlæg ialt: 4
Fra  dansk vandrelaug, turlederne i københavn Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Findes der micro influensere, som interesserer sig for mennesker i alderen 50+ og som interesserer sig for vandring og vandreferier?

Vi er et lille rejsebureau med speciale i vandreferier der foregår i Spanien og nu også Sverige. Vort markedsførings bureau er stoppet og vi søger nye veje til at gøre opmærksom på vor eksistens. 

Hilsen

Klaus Falsing

LIKE2HIKE ApS

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vandre relaterede blogs kunne være interessante at kigge på. Jeg tvivler på der findes mange i jeres aldersgruppe på andre sociale medier end Facebook. Vandring er ikke lige mit felt, men her er lidt ideer som måske kan bruges:

I kunne overveje selv at begynde med SEO på jeres side og forsøge at komme op og rangere højt på det som jeres målgruppe søger efter. Det er nok det som klart giver mest i længden.

En helt anden vej at gå ville være rejsemesser, hvor jeg ved der kommer rigtig mange rejseinteresserede i alle aldersgrupper. Min mor har særligt været til mange af disse for at finde inspiration til hendes store ture rundt om i verden. Her ved jeg at man bl.a. har mulighed for at holde små foredrag, hvor man kan snakke om turene, vise billeder og videoer mm.

Jeg havde tilmeldt mig en masse vandregrupper på Facebook og delt billeder fra de ture i er på. Ikke så meget med fokus på salg, men mere for at vise stemningen og hvor fede de ture i afholder er. I kan evt. herfra smide et link til jeres hjemmeside. (Jeg kan se der er ret mange sider). Det vigtige her er bare at det ikke er åbentlys reklame, men mere et post som er til for at give værdi til gruppen.

Betalt Facebook annoncering kunne også være en mulighed, da det nok er et af de sociale medier man finder flest i jeres målgruppe. Jeg ved dog ikke hvor teknisk anlagte i er. I relation til dette, så kunne opbyggelsen af en email liste også være meget interessant, men jeg ved igen ikke hvor teknisk anlagte i er.

Få snakket med dem der køber jeres rejser nu, og hør hvor de har hørt om jer, og evt. hvor de finder inspiration til deres vandreture. Det er her i skal være.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)