Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sikkerhedshul i WooCommerce og WooCommerce Blocks

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra flere sider - ikke kun fra min normale, pålidelige kilde WPScan, at der er identificeret et sikkerhedshul til WordPress pluginsene WooCommerce og WooCommerce Blocks.

Ingen af mine kilder har villet eller kunnet fortælle hvad sikkerhedshullet går ud på. Hvilket er godt, da der er rigtig mange shops der kører med WooCommerce, og hvis det er kendt hvad der er galt, så er alle shops potentielt i stor fare. Men eftersom jeg bliver informeret fra alle sider, er det nok ikke en lille ting!

Sørg for at dine plugins, themes og cores på WordPress er opdateret til enhver tid. Ikke kun hvis du har en shop.

Jeg har naturligvis opdateret WordPress-installationer for alle mine kunder der har købt hackerbeskyttelse hos mig. Sig til hvis jeg skal hjælpe dig med at holde din WordPress hacker-fri. For én ting er sikkert: du ønsker ikke en hacker på besøg. Medmindre det er mig :)

UPDATE kl. 19.06: Wordfence har meldt ud, at det er en SQL Injection der kan laves i ældre versioner af WooCommerce og WooCommerce Blocks.

Spørg gerne hvis I vil vide hvad en SQL Injection er.

Venlig hilsen

Albert van Harten
Etisk hacker

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)