Når du fremsøger data på et søgeord så vil den præsentere dig for den mest søgte søgning. Google er dog efterhånden så smart at den sagtens kan regne ud hvad det er du prøver på, så er dit site relevant for søgning og opfylder alt hvad der skal til for ranke i top, så vil du sagtens kunne blive vist på det.
Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.
Ja, det er klart at hvis du sætter brandnavn foran, så ligner det alle de andre. Så er det næste led du kan differentiere dig på.
Google er ret langt fremme i dag og kan på mange måder gennemse ens indhold, eksempelvis ved at lade dig ranke på synonymer kan anser som værende relevante selvom disse ord måske ikke er særlig brugt i dine tekster.
Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.
"kjoler Noa Noa" og "NOA NOA kjoler" er teoretist set, 2 forskellige søgninger.
HVis du spørger Google, så er der et forskelligt antal månedlige søgninger på de to søgefraser. Og det ene er sikkert mere konkurrenceudsat end det andet (både organist og GoogleAds).