Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Email til dansk virksomhed og markedsføringsloven

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 20
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino netværk,

Jeg er i tvivl om hvorvidt det er lovligt at sende en mail til en dansk virksomhed, hvori jeg sender et link til en videopræsentation/skærmoptagelse, hvor jeg kommentere på virksomhedens hjemmeside og hvad der eventuelt kan gøres bedre, og derefter tilbyder et online møde?

Er det ovenstående lovligt i forhold til markedsføringsloven?

Tak på forhånd

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej enhver kommerciel henvendelse uopfordret via elektroniske midler er forbudt = spam
Du må ringe og forklare og høre om de har lyst til sådan en gennemgang og om du må sende email

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror altså heller du har en chance for at sælge din konsulentydelse/produkt til de her virksomheder, hvis du ikke tør tage røret..., ellers må du allliere dig med en mere udadvendt kompagnon. 

Når du så ringer til virksomheden, så sørg for at blive videresendt til øverste led, f.eks. markeds/kommunikationschefen, som vel er øverste ansvarlig for deres hjemmeside - undgå at blive videresendt til webmaster eller webmedarbejder - det er sandsynligvis ikke dem som er beslutningstagere på området - og de kan forøvrigt have modstridende interesser, idet det er dem som står for den nuværende løsning. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

JPedersen 2017:

Jeg tror altså heller du har en chance for at sælge din konsulentydelse/produkt til de her virksomheder, hvis du ikke tør tage røret..., ellers må du allliere dig med en mere udadvendt kompagnon. 

Når du så ringer til virksomheden, så sørg for at blive videresendt til øverste led, f.eks. markeds/kommunikationschefen, som vel er øverste ansvarlig for deres hjemmeside - undgå at blive videresendt til webmaster eller webmedarbejder - det er sandsynligvis ikke dem som er beslutningstagere på området - og de kan forøvrigt have modstridende interesser, idet det er dem som står for den nuværende løsning. 

totalt enig https://startupadvisejh.blogspot.com/2021/05/slip-generthed-vov-at-ringe-elektronisk.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)