Jeg er i den uheldige situation at jeg har forskudt regnskabsår og derfor ikke kan benytte mit smarte regnskabsporgrams billige løsning til udarbejdelse af årsregnskab, istedet skal jeg umiddelbart betale en professionel for det, men det vil simpelthen bruge en utrolig mængde penge da jeg har drift + holding, og det ville være ærgerligt og tømme kassen på det. Er det muligt og lave selv? Det er lidt mit håb da det ellers bliver meget stramt. Jeg har fravalgt revisor gennemgang som krav under oprettelse. Da jeg oprettede virksomhed, blev jeg opfordret til og lave det med holding da det ville være smartere, men indtil videre har det kun været dyrt (bank mæssigt), og kunne også frygte det er mere besværligt her med indberetning af årsregnskab. Kender nogle rare sjæler gode ressourcer til selv og komme igang, eller har gode råd selv? Jeg finder det meget svært og finde noget og det er selvfølgelig noget jeg aldrig har prøvet før selv. Tusind tak på forhånd! :) |
Hej
Jeg har selv lavet årsregnskab. Jeg brugte SKATs kontoplan.
Se evt. mit regnskab for Jacobsen scientific ApS. Kan findes på CVR.dk
Det besværlige er at lave bogføringen. Årsregnskab er egentligt ikke et stort problem.
Med venlig hilsen,
Rune