Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragtløsning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi bruger idag Shipmondo som fragtløsning, hvilket har været dejligt nemt. Vores virksomhed er dog i vækst, og det bliver noget uhandigt at skulle ned i den lokale brugs med 20-25 pakker mellem 2-15 kg om dagen i højsæsonen. Vi har for nyligt oprettet os som kunde direkte hos GLS, så vi kan få afhentning på de “slemme” dage. GLS medarbejderen virkede dog lidt skeptisk, så måske 20 pakker ikke er det store?

Men hvad er jeres erfaringer?

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj

Hvis du ønsker afhentning af dine pakker fra en af de store fragtleverandører i Danmark, så vil du som regel møde et minimum antal pakker. Jeg tør ikke sige hvad de er på, her vil det nok give bedst mening at indhente diverse tilbud rundt omkring. Men ofte kører de jo rundt og indsamler metalbure med pakker fra store webshops, hvorfor det giver god mening at det ikke kan svare sig for dem at hente små leverancer. Dog vil jeg mene 20-25 pakker af en vis størrelse hurtigt ville kunne fylde et metalbur delvist op, hvorfor jeg som udgangspunkt ikke ser noget problem i dette. 

jeg har tidligere selv arbejdet på en webshop hvor vi i travle perioder fik afhente 4-7 bure dagligt og i stille periode kun fyldte ½-1 bur. Mit bedste bud er at du skal gribe knoglen og indhente et håndgribeligt tilbud fra gls eller andre interessanter til afhentning af dine pakker. 

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor skal pakkerne evt hentes?

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)