Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Naturcreme.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Min mor har netop overtaget produktionen af naturcreme, den såkaldte regulator-creme, hvis opskrift er gået i arv i familien gennem det sidste ca. hundrede år. Moderen har besluttet sig for om muligt at få cremen ud til mange flere. (Har tidligere kun været solgt ved "dørsalg" efter mund til mund metoden til personer der har været kunder gennem hele deres liv) Har I nogen gode ideer til hvorledes man bedst markedsføre sådanne en creme som kan ses beskrevet på den netop oprettede internetside www.stimbiris.dk
Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Har netop set hjemmesiden og produktet lyder ganske attraktivt.

Nu er spørgsmålet om at få det ud i større mængder, som jeg kunne forstå på dig. Derfor er det oplagt at tage fat i nogle af følgende firmaer, eller alle sammen, skyd med skarpt og få en aftale med en eller flere af dem.

Matas

Apoteker (www.apoteket.dk) der er over 100 apoteker i DK

Dansk Supermarked (Bilka, Føtex (Netto))

Skønheds klinikker og frisører

Salling/Magasin

Dette er blot et udpluk af mange butikker som kunne have interesse, hvis du ønsker det, vil jeg godt hjælpe med salg/markedsføring, jeg har solgt og sælger til de nævnte virksomheder + en del andre indenfor andre brancher.

Send mig en email på co@ovesenzone.com, og lad os snakke lidt om jeres ønsker :-)

Forsat god dag............

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)