Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Teknisk hjælp til Shopify (og billy regnskab)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Åbyhøj
Tilmeldt 9. Jun 21
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære jer

Er der mon en kyndig Shopify-ekspert i nærheden af Aarhus (eller Åbyhøj), som har mulighed for at hjælpe mig med lidt teknisk forståelse af Shopify (og en smule Billy regnskab)?

Lang historie kort: jeg kan ikke finde ud af at ændre ordrebekræftelserne, der sendes ud til kunderne gennem Shopify (bruger Shopify payments). Der står eks. ikke moms på dem.

Derudover ser faktura (fra Billy) helt mærkelig ud, da der under levering står et produktnavn og også leveringsfirma. Det er ikke nemt at forklare.Desuden vil jeg gerne være sikker på, at jeg har indtastet moms korrekt, så det kommer til at stå korrekt på faktura og ordrebekræftelse.
Jeg bruger Billy regnskab - integreret med Shopify, og jeg forstår ikke, hvorfor faktura ser ud som den gør (altså på ovennævnte måde).

Jeg har søgt nettet tyndt, hentet nye apps til Shopify (lidt i desperation), men jeg kan simpelthen ikke finde ud af den del. Og jeg kan ikke regne ud, hvor jeg skal ændre noget/kode noget om.
Kodning er ikke noget jeg kan, jeg prøver mig frem.

Kan det lade sig gøre, kunne det være godt at mødes og kigge på rodet, så jeg måske forstår det lidt bedre :-)

Mvh Maja
Fantastiske Fjollerier
Tilmeldt 8. Dec 20
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maja.

Er godt nok ikke fra området, men kan helt sikkert hjælpe dig.

send mig gerne en mail hvis det skulle have interesse.

casper ( a ) Azemedia.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er sikker på at Grafikr kan hjælpe dig, der er super dygtige.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa,

Hvis dit problem endnu ikke er løst, ringer/skriver du bare. Er dog fra københavn, så vi kan måske kun forstå hinanden på tekst;)

EJ, men jeg bruger/har brugt begge ting:)

Vh. Oscar

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)