Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en super webdesigner, med hang til biler...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en super webdesigner, som kan designe et site som omhandler biler og må derfor gerne have en interesse i biler, da jeg tror på det bedste resultat så.

Hvorfor spørger jeg dog herinde istedet for bare at søge på google?
Jeg er utallige gange blevet skuffet når jeg har fundet en webdesigner, som jeg tror der er god. Der er så mange om budet, og det er tit svært at se om de virkligt er gode. Mange gange har webdesignerne, simpelthen fået en anden til at designe deres website, og derved kan man ikke helt regne med at deres website viser hvor gode de er til at designe selv.

Derfor regner jeg med at finde en webdesigner, som kan fremvise nogle rigtig gode referencer og som i herinde evt. har samarbejdet med før. Prisen kan der altid snakkes om, jeg er bare interesseret i en proffesionelt webdesigner.

Tilmeldt 8. Oct 05
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 15:34
Har du et telefonnummer?
Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 17:21

Hej..

Du er velkommen til at tage et kig på min webside www.tnt-factory.dk og se om der ikke er noget der falder i din smag. Har også lavet en reference liste http://www.tnt-factory.dk/referencer.htm med lidt eksempler på løste opgaver inden for webuniverset.

Giver gerne et gratis design bud på en webløsning så du har mulighed for at se om jeg kan ramme målgruppen.. Wroummm, wroummm..

Mange hilsner:
Thomas...

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:14

Hej allesammen

Tak for jeres svar. Vi har desværre allerede fundet en, som lever op til vores krav. Men jeg vil have jer i tankerne hvis der kommer andre opgaver.

Mvh

Kim Sand Sørensen
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)