Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website loader langsomt

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 20
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj Aminoer,

Jeg sidder pt og arbejder på hjemmesiden nicolajmogensen.dk. I den forbindelse er jeg blevet opmærksom på, at hjemmesiden på flere devices loader utrolig langsomt, når jeg klikker mig ind og rundt.

Nu er jeg ikke hverken uddannet i at lave hjemmesider eller lignende, jeg prøver mig egentlig bare frem.

Min idé er, at det kan være fordi, billederne er en del for store - eller er jeg helt off her?

Har I nogle fremtidige råd til, hvordan siden generelt gøres hurtigere i loadingfasen? Jeg synes, jeg har prøvet flere ting dog uden held.

Ser frem til jeres altid gode råd. På forhånd tak for jeres inputs!

Tilmeldt 27. Jan 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du kan prøve at installere Smush på din side, det skulle gerne hjælpe med at komprimere billederne så de fylder mindre. Du kan bare google "Wp Smush" så tror jeg det er første resultat.

Derudover kan du også prøve at køre din side igennem Google PageSpeed Insights. Der kan du se hvorfor din side ikke performer godt, og hvad du skal arbejde med for at forbedre det. Kan se siden får 17/100 på mobil og 58/100 på desktop.

Sig til hvis du får brug for en hånd, og ellers god arbejdslyst! :-)

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2666
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 554
Fra  Multi-Regnskab ApS Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver lidt teknisk, men i browseren kan man også åbne det som i chrome hedder "develop tools" og kigge på "network".

Når jeg prøver på nicolajmogensen.dk så er jeg enig i at det ser problematisk langsomt ud. Allerede det første HTTP kald tager op til et sekund.

Jeg ville nok lige tage fat i hosting-udbyderen og spørge om det kan være rigtigt.

vh

Steffen

Tilmeldt 20. May 20
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

Tak for din feedback.

Dejligt at høre, det ikke bare er mine devices, der er langsomme i loadet.

Interessant - jeg må få kontaktet udbyderen og spørge. Du skal have tak for hjælpen og god søndag!

Tilmeldt 20. May 20
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Tusind tak - den side kendte jeg ikke til, og den er da utrolig brugbar. Nu har jeg pludselig en masse informationer, jeg i første omgang troede, var meget besværligt at finde.

Mange tak for din hjælp! Smile

Tilmeldt 20. May 20
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej opturmedia,

Tak for feedback!

Jeg vil helt sikkert prøve at installere Smush, hvis du siger, det kan hjælpe med at komprimere billederne. Tak for tippet.

Og ja, jeg kendte ikke lige til PageSpeed Insights, som en anden i tråden også har beskrevet - den er allerede nu super brugbar for mig, så tak.

Rigtig god aften.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj,

Brug Fiverr.com til at finde en freelancer fra asien. Har selv prøvet det på egen hjemmeside, og hvis du ikke er tilfreds med hvad de laver, holder Fiverr transaktionsbeløbet, så du ikke smider det efter en "scammer". Udover det, kan jeg se at der er en del ting du kan optimere på din hjemmeside. Kan godt smide en video her i kommentaren hvor jeg gennemgår hjemmesiden fra a-z. Bare sig til, og så sender jeg den med det samme:)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)