Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alarmsystem - erhverv- pris?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi flytter til et ca. 1000m2 stort lager og skal have noget alarmsystem sat op. Vi tænker 3-4 sensorer og et par videokameraer, så vi kan se om der er tale om falsk alarm i så fald den udløses.

Vi ligger ret godt beskyttet i en sønderjysk by, og bygningen indbyder ikke til indbrud.

Vi vil jo helst ikke snydes af en smart sælger, så derfor kunne vi godt tænke os at høre, hvad I giver pr. måned for et standart setup?

Pft.

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

RoomForMore.dk:
Vi ligger ret godt beskyttet i en sønderjysk by, og bygningen indbyder ikke til indbrud.

Hvis der ikke er behov for alarmcentral og I selv kan komme frem i løbet af et øjeblik, så prøv at tale med:

http://vael.dk/, Rune

Jeg har intet med firmaet at gøre, men jeg har set deres system. Så der er ikke reklame for egen vinding.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i samme situation - bare en del flere kvm...

Vi betaler for udstyr, og så koster det "blot" et abonnement på nogle hundrede kroner.

Vi er anbefalet at det skal være kablet, men ulempen er at det kræver rigtig meget kabelføring, så det koster en del desværre...

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)