Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NemKonto og PMV

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lige startet en ny virksomhed PMV, men har lyst til at lukke den igen, da jeg har brug for en erhvervskonto. Da min omsætning er svingende vil det være alt for dyrt at have en erhvervskonto. Hvad jeg kan forstå vil bankerne ikke være med til at knytte en NemKonto til min privatkonto, da de ikke tjener noget på mig i forvejen. Som de siger jeg er en dårlig kunde, da jeg ikke har nogen lån.
Er der andre der har opgivet deres drømme om et PMV pga en erhvervskonto eller fundet andre løsninger.
Hilsen Ulla
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan i alle fald sige, at du ikke er alene. Hvidvask lov giver banker et subjektivt ansvar for kontroller og det er mere end vanskeligt når privat og erhverv er på samme konto  - så de har i princip alle over en bank, krav om at man opretter erhvervskonto. Nogle storkunder kan få det ordnet med CVR tilknyttet privat gratis, men for de fleste er det en omk man må regne med for at drive virksomhed

Du vil ofte kunne finde det til et par tusinde - Lunar koster 2450 kr - revolut KAN bruges gratis som erhverv - men er absolut besværligt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan i alle fald sige, at du ikke er alene. Hvidvask lov giver banker et subjektivt ansvar for kontroller og det er mere end vanskeligt når privat og erhverv er på samme konto  - så de har i princip alle over en bank, krav om at man opretter erhvervskonto. Nogle storkunder kan få det ordnet med CVR tilknyttet privat gratis, men for de fleste er det en omk man må regne med for at drive virksomhed

Du vil ofte kunne finde det til et par tusinde - Lunar koster 2450 kr - revolut KAN bruges gratis som erhverv - men er absolut besværligt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)