Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der et bedre redskab end Google Trends?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 06:39
Hvor mange stjerner giver du? :

til at finde ud af hvad Google brugere søger efter?

Siden giver procentvis udvikling men ikke i faktiske tal, ikke så brugbart måske....

Fra Århus
Tilmeldt 19. Oct 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav en google ads konto og brug keyword planner toolet.

Fra Randers
Tilmeldt 5. May 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa JPedersen,

Der findes en lang række af værktøj du kan bruge til, at finde ud af hvor populære specifikke keywords er.

Nogle af de mest populære værktøj er at finde hos SEMrush og Ahrefs vil jeg sige. Tit og ofte må man dog også frem med portemonnæen hos dem. 

De bedste hilsner,

Emil Jespersen

Jespersen Media 

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for begge svarSmile men hvad får man så med SEMrush(har været inde på deres hjemmeside) og Ahrefs som man ikke får med Google søgeordsplanlægnings værktøjet?

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svar  - jeg har en google add konto men var ikke obs på det værktøj, måske fordi jeg fik min tekstannonce lavet af en professionel SEO ekspert. 

Men lige et tillægsspørgsmål: Der står "Bud for øverst på siden (laveste/højeste område)..." og så en pris f.eks. 4 kr., det en en klik pris, ikke sandt? og ikke en visningspris... bare så jeg er med. 

Og hvad så med Billedvisninger? altså indenfor Google Shopping - jeg har oprettet en konto her, men har ikke fået nogen priser at vide. 

Fra Århus
Tilmeldt 19. Oct 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du vil have data på google shopping skal du oprette en shopping annonce, også får du lækker data som fx "benchmark cpc" og "benchark ctr" men det kræver at du er med i auktionen.

keyword planner giver dig "bare" data på tekstannoncer - så vidt jeg ved!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)