Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idémager søger iværksætter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en cheesy pickup line, men som overskriften lyder søger jeg en iværksætter eller lignende at spille bold op af ift. en konkret idé. Projektet kræver noget seriøs udvikling/programmering og selvom jeg selv har været fuldtids udvikler før, er jeg gået en helt anden karrierevej og har for længst erkendt at jeg ikke kan følge med moderne udvikling, da jeg forlod scenen lidt efter html5 udkom og mobiludvikling blev standarden (ca. 8 år siden).

Jeg er civilingeniør med speciale i store danske og udenlandske anlægsprojekter indenfor vandbygning, og bruger stadig programmering aktivt i mit arbejde og udvikler diverse værktøjer til mit og mine kollegers arbejde. Jeg har derfor en masse ideer, men jeg kan ikke udvikle denne her alene.

Jeg søger egentlig også råd til hvad man skal gøre for at sikre at ens ideer ikke bare bliver stjålet og udviklet udenom en, men hovedpointen er her at finde en iværksætter man kan udvikle et langvarigt samarbejde med, så tillid er indforstået.

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder interessant

Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karga

det lyder interessant, jeg er også civil-ing og arbejder inden for byggeri, nærmere inden for vvs området på store og små projekter inden for hoteller/kontor boliger mv.

til at starte med så er jeg ikke en programmør, men vi kan måske stadig udveksle ideer eller hjælpe hinanden med kontakt osv. jeg er selv meget interesseret i udvikling og programmering, derfor her fra d. 1/5 starter i en virksom hvor vi med hovedfokus skal udvikle nogle værktøjer inden for byggeri, hvor i virksomheden er der ansat 2 programmør der skal sammen med ingenørne udvikle nogle værktøjer, måske kan man starte et samarbejde op mellem dig og virksomheden?

du er velkommen til at skrive til mig på mail så kan vi tale videre om det (lawa.g@live.dk)

vh rawand 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)