Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP TIL SPECIEL PROUKTION AF NYE DANSKE DESIGN MØBLER

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

Jeg søger en smed/eller lignede til fremstilling af stålføder til diverse møbler, lige fra en længestol til en daybed. Formerne på foden er nemlig meget svære for en normal smed, at levere uden at stolen bliver for tung/holdbar nok. Derfor ønsker vi en med stor ekspertise inden for dette område.

Billedede nedenfor er et lille udsnit af vores arbejde, vi vil fremvise mål mm når vi har fundet den valgte producent. Vi snakker hjælp til den bedste måde at producere de valgte elementer på.. Vi hos Elzando, ønsker at få produceret vores prototype men mangler hjælp til det.
Hvis vi har et godt samarbejde kan det være at det dig der kommer til at stå for vores produktion af møblerne i fremtiden.

Jeg hører gerne fra alle der kan matche ovenstående og/eller kender nogen der kender nogen.

Forsat god weekend derude.

Kontakt oplysninger
+45 4231 7315

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt Dansk Erhverv, de kan hjælpe dig med kontakt til møbelproducenter. 

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Tilmeldt 26. Mar 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for svaret. Det vil jeg lige undersøge

Mvh. :)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Elzando,   Jeg er en industriel designer og har kontakter med virksomheder der arbejder med stål, måske kan jeg hjælpe dig eller arbejde sammen.   https://sacanelldesign.com/da/   Mvh. Enrique Sacanell
Tilmeldt 26. Mar 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sacell Design. Jeg har sendt dig en mail 

Mvh.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)