Jeg har overvejet at starte med at dropshippe, men kom for nylig forbi sektionen med skat og moms. Hvordan fungerer dette når jeg har tænkt mig udelukkende at sælge til Amerika. Jeg er også under 18 og er derfor også i tvivl om at det at have en årlig indtægt på under 50.000 kr. stadig er gældende eller om jeg overhovedet må starte med at køre en virksomhed under 18, som ikke er registreret. Håber nogle har noget erfaring eller svar. |
Du må ikke optræde som virksomhed hvis du ikke er 18 som det førstesupremedoge:Hej!
Jeg har overvejet at starte med at dropshippe, men kom for nylig forbi sektionen med skat og moms.
Hvordan fungerer dette når jeg har tænkt mig udelukkende at sælge til Amerika.
Jeg er også under 18 og er derfor også i tvivl om at det at have en årlig indtægt på under 50.000 kr. stadig er gældende eller om jeg overhovedet må starte med at køre en virksomhed under 18, som ikke er registreret.
Håber nogle har noget erfaring eller svar.
Du kan så heller ikke sælge til USA hvis det er varer fra uden for - da det giver modtager told mm og er det varer fra USA til USA kræver det at du har USA firma LC
De 50.000 er alene en dansk momsgrænse
vh John Hannover