Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger dygtig programmør til kommercielt communitysite

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Site skal på et overordnet plan indeholde følgende funktioner:

- Oprettelse af brugerprofil 

- Debatforum

- Eventkalender

- Grupper - brugerne skal kunne oprette åbne og lukkede grupper

- Integreret betalingssystem

- Mulighed for RSS feeds

- Online liste, nyeste profiler, mest besøgte profiler

- Søgefunktion (som minimum på stamdata i profiler, men også gerne i forum)

Dertil kommer en række andre små-funktioner og ønsker, som det er lettere, at vi tales ved om :-)

Sitet skal som minimum være up and running i løbet af 2 - 3 måneder!

Jeg hører meget gerne fra dig, hvis du er interesseret i udvikle og også fremaddrettet være webmaster på ovenstående communitysite...og jeg hører også gerne fra dig, hvis du kan anbefale nogen der kan lave ovenstående.

I kan på følgende link se et site, som indeholder mange af de funktionaliteter som jeg efterlyser. Koncepter er et helt andet, men funktionaliteterne er langt hen af vejen de samme: 

www.mineveninder.dk

Jeg glæder mig til at høre fra dig 

SMil

Rikke 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:36

Hej Rikke

Det lyder spændende, har du et telefonnummer man kan fange dig på? Eller kan du lokkes til at give mig et ring på 70 220 627?

Vi har lavet en del store sites både i og over den kaliber du omtaler der :) Jeg går ud fra du er ude på at få en pris på udviklingen af sitet?

/ Mikkel

Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:04

Hej Rikke

Når man skal have lavet et system i den størrelsesorden kan det være svært at gennemskue pris og deadline, kontra kvalitet af ”produktet” du køber. Hvis du ønsker at danne dig et overblik og indhente tilbud fra flere forskellige, skal du være meget velkommen til at oprette din opgave på www.flexer.dk.

Her udsendes opgaven du opretter til alle de freelance programmører som matcher de kompetencer opgaven kræver, og du kan så efterfølgende blot vente på at du modtager tilbud på løsning af opgaven.

Blot et lille tip hvis du som mange andre, synes det er en jungle at finde rundt i Smile  

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 12:59

Hej Rikke

Hvis du har en kravsspecifikation klar, så kan du prøve at sende den til mig på psj@taketwo.dk så skal jeg hurtigst muligt vende tilbage med et prisestimat.

Evt. hvis du opholder dig i nærheden af Århus kan du prøve at tage et smut forbi vores kontor hvor, så kan vi kigge lidt på det du har klar der.

/Peder 

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 16:44

Tak for alle jeres svar.

Såfremt andre har lyst til at prøve kræfter med dette projekt, modtager jeg gerne flere henvendelser.

Smil

Rikke 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)