Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommende samarbejde som min leverandør?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, mit navn er Matias.
Jeg har længe gået og tænkt at jeg ville lave mit eget tøjmærke.
Det har i sikkert hørt før, men hvad kan jeg som alle de andre ikke kan.
Jeg går lige pt. på EUX buisness handel og detail, det vil sige at jeg uddanner mig til at kunne handle med kunder, hvordan man markedsføre og meget mere inde for handelsbalancen. Jeg er en dreng med store mål i livet og jeg knokler sten hårdt hvis jeg sætter mig for noget jeg gerne vil.

Hvad søger jeg?
Jeg søger en tøj leverandør som er klar på et godt samarbejde, stilen jeg søger er primært Streetwear.Tøjet skal være i en god kvalitet, til gode penge.
Så hvis du/i mener i har lige hvad jeg skal bruge så kontakt mig gerne.
MVH Matias Simonsen
Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Håber det er okay jeg udfordrer dig lidt.Der er mange om buddet omkring at sælge og producere tøj i DK. Som man har set ved flere mærker på det seneste, så er det muligt at slå igennem en i forvejen hård branche. Inden du begynder at bruge penge i projektet, så overvej at få lavet en forrentningsmodel.

Særlig spørgsmål som - hvad det er dit mærke kan som andre mærker ikke kan? Hvordan vil du differentiere dig fra dine konkurrenter som du ikke kan slå på prisen? Shaping New Tomorrow har de behagelige bukser som føles som joggingtøj, LabFresh har tøjet som aldrig bliver beskidt pga. nanoteknologi og SokMig leverer økologiske sokker leveret i postkassen. Hvordan vil du skille dig ud fra resten af markedet? Du får ikke et særligt og specielt produkt ved at finde en tilfældig leverandørnettet. Det gør du ved at vide HVAD du helt præcist vil lave, i hvilke materialer, og så får prisoverslag fra diverse leverandører. Sådan er det ihvertfald, hvis du vil lave og designe dit eget tøj fra bunden.

Jeg prøver ikke at slå dig ud af kurs, for jeg tror sagtens det kan lykkedes at komme ind på det her marked. Det kræver bare du har en enormt stærk value proposition, og kan løse et problem som der på nuværende tidspunkt er på præcist det marked. Og det leder til selve spørgsmålet - hvilket behov løser du, og hvordan vil du skille dig ud fra resten af markedet?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)