Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kalder alle kryptovaluta & blockchain entusiaster - Kig med her!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 06:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er, 

I skrivende stund har jeg flere forskellige bolde i luften indenfor kryptovaluta og blockchain branchen, med støtte fra internationale industri-giganter, og herfor søger jeg ligesindede der kunne være interesseret i at deltage. 

Først og fremmest kan man vel sige det handler om networking, og se hinanden an, for at se om man er på samme bølgelængde, og kan forvetningsafstemme med hinanden. 

Ideelt set får jeg brug for journalister, markedsføring- og salg, UI designere, full stack udviklere og gerne folk med erfaring indenfor den finansielle verden, dog skal førnævnte IKKE betragtes som at være et ultimatum/krav, da det først og fremmest skal være personer med en brændende passion og dedikation for emnet. 

I første omgang tænker jeg at stifte en non-profit organisation/forening, som blandt andet laver uddannelsesmateriale, og andet interesse fremmende arbejde. 

På længere sigt vil de rette personer blive præsenteret for ét eller flere forretningsområder, som vi kan udvikle på sammen. 

Jeg har evidens-baseret grunde til at tro på at forretningsområderne kan blive meget lukrative. 

Send gerne en PB og fortæl lidt om dig selv, så tager vi den derfra! 

Mvh.
Rasmus M. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)