Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min online skole webside

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg ser på skemaet, ser jeg kun Dansk, Eng, Mat, ska de så i skole for at få resten af et fuld skema, med natur/tek. håndværk/ design, Idræt, Teknologiforståelse osv ? 

Hvem skal indberette alt det administrative omkring "uddannelsesegnet", da i har udskolingsklasser ? 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Albert van Harten:
På trods af at jeg taler flydende hollandsk, har hun ikke udvist interesse i at lære at tælle på hollandsk, så det kan hun ikke.

Jeg er lidt i samme båd. Min datter taler engelsk og har haft spansk siden hun var 3 år, men synes det går lidt sløvt med det danske :) 

Hun er lige fyldt 5 år, og kan også alfabetet og kan skrive nogle ord, dog uden rigtigt at sætte dem sammen til sætninger. Hun har rimelig styr på plus og minus i matematik. Hun går i en STEM klasse (Science, Technology, Engineering & Math), og synes at det giver mere end jeg selv har overskud og pædagogiske evner til. 

Fra Odense C
Tilmeldt 3. Mar 21
Indlæg ialt: 10
Fra  Nordic Ergo Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Klaus

Jeg synes at hjemmesiden ser rigtig godt visuelt. Jeg vil dog som de andre skriver finde en løsning til hvad man som forældre skal gøre, når de er på arbejde imens barnet hjemme og får online undervisning? Det kunne måske være en af de spørgsmål forældre vil stille dig?

Med venlig hilsen,
Emil
Nordic Ergo - nordicergo.dk
Tilmeldt 6. Sep 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus.

Jeg synes, det er en flot og overskuelig hjemmeside. Fint logo. Og super fin ide. 

At I tilbyder lejrskole / ryste-sammen tur er også godt tænkt.

Ikke forfærdelig meget, jeg havde at sige, men jeg ønsker dig og dine kollegaer held og lykke.

Bedste hilsner,

Kirstine

Tilmeldt 6. Sep 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ift. at der er flere, der sætter spørgsmålstegn ved, hvordan forældre skulle kunne "turde" at efterlade deres børn, er det, efter min mening, slet ikke er noget, du / I skal bekymre jer om - eller tage stilling til.

I tilbyder undervisning til børn - det er det, I gør. Hvordan diverse familier ønsker at strukturere det, er jo ikke noget, I kan - eller skal - tage stilling til.

Tilmeldt 30. Jun 14
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Kirstine:

Ift. at der er flere, der sætter spørgsmålstegn ved, hvordan forældre skulle kunne "turde" at efterlade deres børn, er det, efter min mening, slet ikke er noget, du / I skal bekymre jer om - eller tage stilling til.

I tilbyder undervisning til børn - det er det, I gør. Hvordan diverse familier ønsker at strukturere det, er jo ikke noget, I kan - eller skal - tage stilling til.

Sikke noget vrøvl

Tilmeldt 6. Sep 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Det var da en virkelig en kommentar, der opfordrer til debat. Troede, det var voksne mennesker, der var herinde.

Julie, HVORFOR er det noget vrøvl? Forsøg dig gerne med argumenter og ikke blot følelsesudbrud. Vi kommer alle meget længere med den første metode.

Fra Geneve
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det med expats var også min første ide. Som bosiddende i udlandet bekymrer jeg mig over, hvordan mine børn skal lære at læse og skrive dansk. De taler det. Organisationen Danes Abroad tilbyder online undervisning, men de er ret dyre, synes jeg, og programmet er stramt (ovenpå en normal skoleuge), synes jeg. Det ville være bedre med noget a la 2 timer per uge ... Anyways, ville bare nævne, at dette bestemt kan være et behov for expats. 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kirstine:
Ift. at der er flere, der sætter spørgsmålstegn ved, hvordan forældre skulle kunne "turde" at efterlade deres børn, er det, efter min mening, slet ikke er noget, du / I skal bekymre jer om - eller tage stilling til.

Det synes jeg nu i høj grad er en af skolens opgaver. De skal skabe de trygge rammer, som forsikre forældrene om, at dette undervisningstilbud er et godt valg for deres barn.

Hvis ikke skolen kan overbevise forældrene om det, ja, så bliver de ikke kunde i den skole. Skolen skal fjerne enhver tvivl, ellers kommer det til at være nogle tomme klasser. Det handler ganske enkelt om at fjerne en barrier for kunden, som i ethvert andet salg. Især med et "produkt" som undervisning, hvor der jo ingen returret er, skal kunden føle sig tryg inden kreditkortet kommer op af lommen.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke det er skolens ANSVAR, men det er et rigtig godt købsargument, hvis skolen kan skabe de trygge rammer til forældrene.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)