Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøb til nyopstarte virksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

I midten af sidste år oprettede jeg en enkeltmandsvirksomhed.

Jeg indkøbte lidt blandet elektronik bl.a., en ekstra skærm, en ekstern harddisk mv.
Det blev købt og betalt af mig selv da der ikke var nogle indtægt i virksomheden.
Nu har jeg fået sparket gang i virksomheden og vil gerne have mit 'lån' tilbage. Men hvordan håndtere jeg det?
Skal det håndteres særligt når indkøbet er sket i sidste regnskabsår?

Jeg har også en computer jeg gerne vil købe delvist ind i virksomheden - hvordan gør jeg det?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46642
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan muligvis tage det ind direkte  hvis intet af det er taget i brug og du ikke har drevet noget erhvervsmæssigt inden http://johnhannover.blogspot.dk/2014/01/aktiverogvareridenstiftelse.html  og momsmæssigt skal ting du kan forventes at bruge selv, deles - ofte 50/50
Ellers laver du en regning uden moms fra dig selv på MAX det som du kunne købe samme brugt for

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)