Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HA Enin elev søger værtsvirksomhed i Sydjylland eller Fyn

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

HA Enin er en universitetsuddanelse i erhversøkonomi med studieretning i entreprenørskab og innovation. Uddanelsen foregår på Syddansk Universitet i Kolding. Som et led i vores uddanelse, skal vi finde en "værtsvirksomhed" hvor vi skal arbejde og skrive opgave om.

Det virksomheden får ud af dette, er en person som er ved at tage en lang vidergående uddanelse i økonomi, med fokus på entreprenørskab og innovation, som arbejder gratis hver onsdag (Vi må ikke modtage løn om onsdagen, da det i teorien er praktik) og som også gerne vil arbejde andre dage. For mere information om mig personligt, skal du bare skrive din e-mail afdresse og hvad din virksomhed beskæftigere sig med, og så sender jeg et CV og hvis der er intersse, en jobansøgning.

De krav jeg har til virksomheden, og som Universitet har, er at virksomheden ikke skal være for stor (vores erfaring viser at elever bliver sat til at kunne lave en funktion i virksomheden.) Virksomheden skal være villig til at introducere eleven til store dele af organisationen, da det er meningen at vi skal se hvordan en virksomhed fungere. Virksomheden skal være interesseret i at vækste, og gerne have interesse i entreprenørskab. Jeg ser også helst gerne at virksomheden ikke ligger mere end 45 min fra Kolding, men hvis virksomheden er spændende nok, er afstand ikke et problem.

Hvis du er interesseret i at vide mere, så skriv en mail til: Danzka16@hotmail.com eller Jeter07@student.sdu.dk  

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)