Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke programmer er bedst at brug til opstart af virksomhed?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 06:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at hjælpe en bekendt med at starte en virksomhed op, jeg har selv prøve at give gode råd til personen, men vil da også gerne hører jer hvilke råd jeg skal give personen. 

- Personen har brug for et simplet bogførings program. Hvor jeg har anbefalet Dinero. Hvad vil i anbefale?

- Personen har også brug for at sende faktura ud til faste kunder. Jeg har anbefalet enten Dinero eller bruge woocommerce, eller begge dele. Det skal dog siges at personen ikke som så har brug for en hjemmeside, da kunderne allerede kender personen. Men har brug for en virksomheds e-mailadresse. Hvad vil i anbefale?

- Når der bliver lavet en aftale med en af kunderne skal der dog være nogle kontraktvilkår som skal opfyldes fra kundens side. Hvordan skal man gribe dette an?

På forhånd tak

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Dec 20
Indlæg ialt: 19
Fra  DuelHost ApS Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg kan også varmt anbefale Dinero. Bruger selv Dinero til en række mindre selskaber, jeg administrerer, samt Billy ifbm. mit faste arbejde. Af de to programmer, er Dinero det klart mest brugervenlige og i mine øjne langt foran ift. at være på forkant med brugernes ønsker.

Ift. at få en virksomheds e-mailadresse, skal din bekendte have købt sig et passende domæne, der kan forbindes med virksomheden. Når domænet er købt og registreret, kan der oprettes mailadresser, der ender på @detkøbtedomæne.xx

Det han efterspørger, er i realiteten et mailhotel, der kan anskaffes hos de fleste hostingfirmaer. Du er velkommen til at tage et kig på vores mindste pakke, der er rigeligt til formålet. Vi kan godt finde ud af et specialtilbud, hvis den kun skal bruges til mailhotel og ikke hjemmesider. Send eventuelt en pb, hvis det har interesse.

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. 

Jeg har er selv kunde hos et andet firma, som tilbyder webhotel til kun 12 kr pr måned. Så jeg ved ikke om i kan være med på det, da jeg personlig er meget glad for det hosting firma. Og i bunden og grund kan han jo bare hoppe på mit webhotel

Men kan man ikke bare lave en faktura i Dinero? Jeg brugte selv e-conomics for en del år siden, da jeg også var forhandler af deres service, men kan sgu ikke huske det hele den dag i dag.

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Dec 20
Indlæg ialt: 19
Fra  DuelHost ApS Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Selv tak

12 kr. pr. måned er en rigtig fin pris. Det kræver meget få ressourcer at drive et mailhotel, så hvis der - som du har nævnt - ikke er brug for hjemmeside-hosting, er den løsning sikkert mere end tilstrækkelig til hans behov.

Vi har ikke en decideret pakke til ren mail-hotel, men kunne godt komme ned på ca. halv pris for ren mail-løsning.

Man kan sagtens udarbejde og sende fakturaer direkte fra Dinero. Den funktion bruger jeg selv jævnligt og fungerer upåklageligt. I gratis-versionen medsendes et link til fakturaen, hvor man med et Pro-abonnement får mulighed for at vedhæfte den direkte i mailen.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hejsa,

Som Andreas og på peger og som du selv anbefaler vil Dinero være en nem og enkel løsning til det behov ham du hjælper har.

Er der kun behov for gratis udgaven eller er det den betalte?

Med venlig hilsen
Mathias

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)