Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har en fantastisk ide til en hjemmeside, og jeg søger i denne forbindelse en programmør, til at hjælpe mig, med at programmere siden.

Er nogle herinde bekendte med muligheder, for at finde dygtige programmører fra fx Indien, som man kan sammenarbejde med virtuelt om projektet? Hvor man fx kan betale dem for deres arbejdet igennem bitcoins. Jeg søger vel noget a la Uber for programmør, hvor man kan finde dygtige programmører billigt, og samtidigt have en vis tryghed.

Jeg håber i kan hjælpe.

Mvh.

 

Tilmeldt 28. Sep 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg tror ikke, at indere kan skabe en kvalitets hjemmeside, som holder. De har meget "tunge koder", som du kan desværre ikke se. Du kan prøve at tjekke Siteplus-dk, som har meget fornuftige priser og arbejder med startups.

Held og lykke med din hjemmeside)

Tilmeldt 12. Nov 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Ikke dårligt.
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gode erfaringer med Upwork og Toptal.

Der er gode programmører fra hele verden på de to platforme, jeg tror dog ikke at du kan betale med bitcoin

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Jeg har gode erfaringer med Upwork og Toptal.

Der er gode programmører fra hele verden på de to platforme, jeg tror dog ikke at du kan betale med bitcoin. 

Ligesom Carsten skriver kan jeg kun anbefale UpWork. UpWork fungere desuden som en Escrow service, hvilket er en super fin løsning når man skal arbejde med folk man ikke kender, og begge parter gerne vil sikres :)

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)