Hej Jeg har en webshop, der primært sælger UV strandbeskyttelses tøj og tilhørende artikler - grundet corona mv. ønsker jeg at lukke butikken og afhænde varelageret. Er I bekendt med opkøbere af varelagre? På forhånd tak. Mvh Jesper |
Lukning af webshop - salg af varelageret
Vi er auktionsagenter hos Campen auktioner. Campen auktioner har mere end 1 million bydere, så priserne bydes automatisk op i hvad det er værd. Du kan give mig et kald på 24663399, så kan vi da tage en snak om det. Dbh Martin |
AHHHHHRRRRR |
Sikke da en gang vrøvl at skrive. |
Du skal lige læse igen, der er ikke mig er skrev:
Bare lige til orientering. |
varene bydes automatisk op i det som de (ofte ganske mange) der byder, mener det er værd. Det er meget langt fra indkøbspris f.eks - så man vil naturligvis få et tab i langt de fleste fald vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com

En genstand har den værdi som køber og sælger er blevet enige om. Så langt er jeg enig med dig. Men det gælder ikke for produkter der sælges på auktion, for der er det som regel ikke selve sælgeren der står for salget. |
Enig Jeg har selv haft noget på auktion. Hammerslag var god pris (i min optik), men auktionshuset var af en helt anden opfattelse. "Det passede lige med indsættergebyr". Derfor mit NAAAAAAAHHHHRRR. Og nej, der var ikke noget at gøre. Prøvede at få en kopi af faktura fra køber, men denne ville ikke udlevere denne. Så jeg har ganget hammerslaget med 1.0 mio og giver dårlig omtale alle steder, indtil beløbet er nået. |

Hvem er den "du", du refererer til? |