Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du købe dette produkt?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vil lige tjekke et "mini" produkt af inden jeg bruger for meget tid på klargøring.

Jeg er Constructing Architect studerende og med en fortid som brandmand/falckredder har jeg en stor interesse for brandsikkerhed. Jeg har også solgt brandudstyr og har derfor en del viden som jeg snart vil dele på en hjemmeside.

Men ideen med selve produktet er: Kunden (private til at starte med) sender mig en lille skitse (plantegning) af sit hus og skriver blandt andet om de har gas, antal mennekser i huset, m 2 osv.

Kort efter modtager kunden så tegningen retur, hvor jeg har placeret min. antal alarmer og ekstra alarmer. Samtidig er der anbefalinger til brandudstyr og førstehjælpsudstyr til huset, bilen båden m.m. Som ekstra kunne de også modtage en liste hvor de kan købe de forskellige produkter.

Spørgsmålet er om produktet er altuel. Den viden jeg giver er jo noget vi alle kan finde ud af selv, men ofte ikke for gjort. Spørgsmåler til dig er derfor:

Var det noget du ville gøre brug af? Og til hvilken pris?

Når først hele setuppet er klart vil det ikke tage mig alverdens tid. Anbefalingen kan sjo standarliseres til de forskellige faktorer der er ved den enkelte familie.

Glæder mig til at høre fra Jer

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 12:20

Jeg ville ikke gøre brug af det.

Jeg bor i en lejlighed, og det ville være overkill at få en anden til at ordne mine alarmer, i en 60 m2 stor lejlighed.

Jeg tror du skal satse på virksomheder istedet. Det er meget vigtigt for dem med ordentligt sikkerhed, og de er villige til at betale mere.

Oveni kunne du lave en affiliate aftale med de forskellige sikkerhedsfirmaer. Så du får % af de kunder du sender videre til dem.

Det var lige mine tanker

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 12:27

Du har helt ret, det er for hus ejere. Måske kunne jeg sælge servicen til, forsikringsselskaber m.m.

Ang. virksomheder har jeg andre produkter til dem, når jeg starter. Men vil forsøge at komme ind på "privat" markedet, under min uddannelse.

Måske skulle jeg sætte det hele op til start også forsøge at sælge denne service til virksomheder der vil tilbyde det til deres kunder. Samtidig skal jeg nok passe på i at komme i "hus" hos et firma der sælger udstyr jeg også rådgiver om.

Fra Nibe
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 16:57

Tror desværre ikke din ide holder vand vil personligt ikke selv betale for noget jeg kan få gratis andet steds. Men er sikker på at du kan lave et software der kan det der og så sælge det til forsikringsselskaberne. Bare det virker online er jeg sikker på at tryg måske vil købe det.

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 09:57

Hej,

Jeg tror at hvis du fik udviklet en form for program til hjemmeside hvor man kunne indtaste oplysninger samt skitsere huset uden selv at skulle til at rode med en tegning, så om ikke andet ville jeg da benytte mig af denne service om jeg ville betale ved jeg ikke helt.

Men det vil dem der sælger brandustyret vel, du kunne evt tage en andel af salget eller selv blive sælger.

lige mine tankerBig Smile forsat god dag

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 10:08

Hejsa

Og tak for den gode feedback. Jeg er helt enig og er allerede begyndt at beskrive mine "krav" til programmet. For pointen er nemlig, at hvis du i programmet kan tegne dit hus og fx placere dit køkken med et lille felt eller andet, ja så ved programmet også hvor alarmen skal placeres.

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 14:54

Det lyder godt, glæder mig til at høre mere til det senere.

Held og Lykke!Big Smile

Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:38

Ja det er klart, at du skal have fat i salget af produkterne samtidig, eller de firmaer der har dem. Hvis man så samtidig kunne bestille online, kunne det nok blive en rigtig god forretning

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)