Hej Vil lige tjekke et "mini" produkt af inden jeg bruger for meget tid på klargøring. Jeg er Constructing Architect studerende og med en fortid som brandmand/falckredder har jeg en stor interesse for brandsikkerhed. Jeg har også solgt brandudstyr og har derfor en del viden som jeg snart vil dele på en hjemmeside. Men ideen med selve produktet er: Kunden (private til at starte med) sender mig en lille skitse (plantegning) af sit hus og skriver blandt andet om de har gas, antal mennekser i huset, m 2 osv. Kort efter modtager kunden så tegningen retur, hvor jeg har placeret min. antal alarmer og ekstra alarmer. Samtidig er der anbefalinger til brandudstyr og førstehjælpsudstyr til huset, bilen båden m.m. Som ekstra kunne de også modtage en liste hvor de kan købe de forskellige produkter. Spørgsmålet er om produktet er altuel. Den viden jeg giver er jo noget vi alle kan finde ud af selv, men ofte ikke for gjort. Spørgsmåler til dig er derfor: Var det noget du ville gøre brug af? Og til hvilken pris? Når først hele setuppet er klart vil det ikke tage mig alverdens tid. Anbefalingen kan sjo standarliseres til de forskellige faktorer der er ved den enkelte familie.
Glæder mig til at høre fra Jer |
Jeg ville ikke gøre brug af det.
Jeg bor i en lejlighed, og det ville være overkill at få en anden til at ordne mine alarmer, i en 60 m2 stor lejlighed.
Jeg tror du skal satse på virksomheder istedet. Det er meget vigtigt for dem med ordentligt sikkerhed, og de er villige til at betale mere.
Oveni kunne du lave en affiliate aftale med de forskellige sikkerhedsfirmaer. Så du får % af de kunder du sender videre til dem.
Det var lige mine tanker