Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videresendelse af varer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Min leverandør fra England spurgt om han kunne sende mig nogle paller som jeg skal videresende til en hollandsk firma. Og eftersom jeg lige har fået gang i mit lille firma så har jeg prøvet at Google om det kommer til at koste mig, det er selvfølgelig mod betaling men.. Er der nogle af jer klogehoveder der ved noget om det? 

De store transport firma er fuld booket og den firma han har brugt til at sende mine varer til DK sender ikke til Holland.. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sikker på at du skal betale for videre fragt. Jeg har set GLS i Tyskland, de sender måske også til Holland, spørg dem.

Spørg også andre, DHL og Postnord. 

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem står som modtager af pallerne. Hvis det er dig, så skal faktura nok også være udstedt til dig.

Du skal også være opmærksom på at efter Brexit, kommer der formentligt afgift på og hvad med den.

Jeg ved det ikke, men vil bare gøre dig opmærksom på at det er et af problemerne.

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det lyder virkeligt som risky business det du har gang i. For som tidligere nævnt skal varen jo indfortoldes ved ankomst til DK, er du modtager er det pludseligt dig der skal betale told på varen. udover det kan du også have noget transport risiko ved at videresende en vare.

Hvis du vil hjælpe din engelsk leverandør, så ring evt. til DVS og hør om de kan hjælpe med at fragt godset fra UK via DK til NL, de er meget stærke på UK og Europe.

Du skal kontakte følgende afdeling: Road import UK. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)