Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmeside, hvad er bedst/billigst?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Pænt godformiddag, Allan...

Alt afhængigt af dine IT-kundskaber, og din viden omkring internettet, vil jeg nok råde dig til at kontakte en professionel, der kan hjælpe dig lidt igang med din hjemmeside

At få lavet en hjemmeside som den du omtaler der, koster dig ikke mange bas-ører, og du vil uden tvivl få mere nytte af at lade fx et Reklamebureau hjælpe dig md din hjemmeside.

Tænk på det sådan her - Du skal måske bruge 50 timer på at få lært det du skal lære, samt at få det til at se flot ud og få det sat op... De 50 timer kunne du have brugt meget meget bedre, på at komme ud og lave noget salg, tage dig af eksisterende kunder, eller alt mulig andet, som du i forvejen kender noget

Jeg selv, fra InMoto Reklameburau, kender alverden til at lave hjemmesider. En side som den du snakker om der, ligger der nok ikke mere end 8-10 timers arbejde i, for sådan en som mig.
Det vil sige, at du faktisk kan kontakte mig idag, og have et professionelt stykke arbejde, når vi når forbi alle vores dejlige påske frokoster... Uden at du selv har måttet løfte en finger, eller haft besvær eller grædefærdige stunder, over at det at lave en flot og præsentabel hjemmeside, altså ikke er så let som man lige tror.

Et opsumerende råd herfra tilsidst.. Gør det dú er god til.. Så hjælper jeg dig gerne med det jeg er god til :)..
Stik mig et kald på 61306656, så skal jeg gerne fortælle lidt mere om hvordan jeg kan hjlæpe dig,  og hvor lidt det faktisk koster.

Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 92
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Må lige give min støtte til Brians bidrag. Med den troværdighed vi nu engang har ved samtidig at anbefale os selv ;-)

Det er bestemt ikke sikkert, det kan betale sig at bruge en hel masse tid på at gøre tingene selv. At spare penge er en helt rimelig grund til at gøre det, men du risikerer at bruge alt for meget tid på noget, du ikke nødvendigvis er ekspert i. Den tid kunne du måske bruge bedre på noget andet i din forretning.

Der kan gå lang tid, før du er klar til at lancere din helt egen hjemmeside. Får du en anden til at lave den, kan den være på nettet i løbet af kort tid. Dermed bliver du hurtigere synlig på nettet og får lidt ekstra for dine penge af den vej.

Hvad med at få lavet en hjemmeside som du selv kan opdatere senere?. Så er du hurtigt på nettet og så haster det ikke så meget med at sætte sig ind i systemet. Det kan du gøre i ro og mag uden stress, når du har tid. Og du kan vurdere, om der er tiden og pengene værd. Forhåbentlig får du jo travlt med at passe din forretning :-)

mvh

Henrik I.

Brian Fraende - InMoto Reklame:

Alt afhængigt af dine IT-kundskaber, og din viden omkring internettet, vil jeg nok råde dig til at kontakte en professionel, der kan hjælpe dig lidt igang med din hjemmeside. 

Tænk på det sådan her - Du skal måske bruge 50 timer på at få lært det du skal lære, samt at få det til at se flot ud og få det sat op... De 50 timer kunne du have brugt meget meget bedre, på at komme ud og lave noget salg, tage dig af eksisterende kunder, eller alt mulig andet, som du i forvejen kender noget

Et opsumerende råd herfra tilsidst.. Gør det dú er god til.. Så hjælper jeg dig gerne med det jeg er god til :)..

Henrik A. Isen, Journalist DJ, iværksætter, webredaktør.
Indhold til Internettet: - IsenTekst.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)