Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-Mail marketing igen igen igen igen......

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg ved det godt men vil bare lige være sikker.

har ca. 3000 kunder i mit kartotek, alle med mailadresser. Flere af disse er genganger og faste kunder.
Erhvervet er i servicebranchen så der er ikke tale om salg af et produkt.

Jeg vil sende nyhedsmails ud til mine kunder der alle har "handlet" hos mig, så længe der er tale om et beslægtet tilbud om mine serviceses eller skal alle have givet aktiv tilsagn inden jeg må sende noget?

mener at have læst der nu er mulighed for dette hvis kunden allerede har købt/er blevet faktureret.

og hvordan med B2B kunderne?

best regards  

BoB

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sende til dem HVIS de i forbindelse med afgivelse af email adresse, i købsforløbet, havde mulighed for at sige nej tak. Gav du dem ikke denne mulighed så er svaret at nej - det må du desværre ikke.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmmmm kan se andre jvf. persondataforordningen af 2018 ikke er enig med dig om dette.

Citat "Samtykkereglerne bliver skærpet med den nye persondataforordning. Det præciseres blandt andet, at et samtykke skal gives frivilligt, specifikt, informeret og utvetydigt. I praksis betyder det, at det skal være helt tydeligt for modtageren, hvordan han/hun afgiver et samtykke. Samtykket skal være formuleret i et klart og enkelt sprog, og det skal altid være et aktivt tilvalg. Forud-afkrydsede samtykkefelter er derfor ikke tilladte, ” siger hun og fortsætter"

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)