Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner(e) med kompetencer inden for udvikling og programmering af ny online spilplatform

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skjern
Tilmeldt 27. Sep 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Partner(e) med kompetencer inden for API, integrationer og grafisk/interfaceudvikling til online spilplatform søges!

 

Markedet for online managerspil er i øjeblikket tungt besat af Swush, som, på nær 2017, har skabt kontinuerlige overskud på 2-6,3 millioner hvert år fra 2014-2020 gennem platformen Holdet. Swush’ markedsposition er tæt på et monopol, hvor der i øjeblikket ikke findes andre seriøse konkurrenter. Det er dog noget, vi er klar til at udfordre. Vi har:

-        Idéerne og kompetencerne til at:

  • Udvikle formatet indholdsmæssigt, så det kan differentieres fra det, der er på markedet nu.
  • Få bredt budskabet ud gennem effektiv markedsføring, der rammer spot on på vores målgruppe.

-        Netværket, der kan sikre os de nødvendige rettigheder

 

Det er således den tekniske udvikling og programmering af platformen del, vi har brug for kompetencer til. Ud fra vores begrænsede tekniske viden, er eksempelvis kompetencer til udvikling og opsætning:

-        Portal med login og integration med Facebook/Google

-        Database til at opbevare hver brugers data, kamp information m.v.

-        Encryption så databasen ikke kan brydes

-        API’er, således der automatisk kan hentes data fra eksempelvis kamprapporter, som ligger tilgængelige online

-        Et brugervenligt interface, der bare spiller!

 

Tanken er, at I som partner(e) (ligesom os) investerer tid og ressourcer mod en ejerandel. Derudover tilfører vi den kapital, der er nødvendig i forhold til markedsføring, rettigheder, licenser m.m.

 

Har I det, vi søger, er I meget velkomne til at kontakte mig.

God dag!

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarke

Har I fundet jeres mand? Ellers vil jeg da meget gerne høre mere om det, og i kan høre mere om mig.

Eventuelt zoom eller Skype møde? :)

Mvh. Jesper

Fra Skjern
Tilmeldt 27. Sep 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Først og fremmest tak for dine interesse :)

Vi er pt. i dialog med en mulig IT-Partner, men der er ikke faldet noget endegyldigt på plads endnu. Vi er derfor stadigvæk interesseret I, at høre fra flere kandidater. Her du måske mulighed for kort at beskrive dig selv? Så kan vi evt. sætte et møde op efterfølgende. Du kan blot sende det til mig i en privat besked, hvis du ikke ønsker omverden behøves at følge med.

De bedste hilsner, 
Bjarke. 

Fra Skjern
Tilmeldt 27. Sep 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Først og fremmest tak for dine interesse :)

Vi er pt. i dialog med en mulig IT-Partner, men der er ikke faldet noget endegyldigt på plads endnu. Vi er derfor stadigvæk interesseret I, at høre fra flere kandidater. Her du måske mulighed for kort at beskrive dig selv? Så kan vi evt. sætte et møde op efterfølgende. Du kan blot sende det til mig i en privat besked, hvis du ikke ønsker omverden behøves at følge med.

De bedste hilsner, 
Bjarke. 

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarke

Kan ikke lige se muligheden for at skrive til dig privat. Så du får den lige her i stedet.

LinkedIn: jespermadsen7

Har de seneste 4 år, bygget 3 systemer helt fra bunden, som alle har haft integrationer med eksterner API'er, såsom CVR, Stripe, Braintree, Facebook, Paypal og egne interne API'er.

Udover dette har jeg arbejdet med flere former for kryptering i databaser, både nye og gamle.

Mvh. Jesper

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt med konkurrence på det punkt! 

Må jeg som sportsinteresseret spørge om der er andre dele i selve spillet i mener at adskille jer, eller om det mere handler om bedre markedsføring for at slå "holdet"

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)