Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Whistleblowerordning - hvad gør I?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger i disse dage meget tid på at sætte mig ind i whistleblowerordningen ifølge et projekt jeg tager del i. 

Jeg synes der dukker flere interessante spørgsmål op omkring hvordan det rent faktisk, per lov, skal foregå.

Eksempelvis hvor stram lovningen bliver, eller andre debatter så som denne: https://www.digitaliser.dk/forum/5942932

Er der nogle af jer, som på nuværende tidspunkt har en whistleblowerordning og er under 100 medarbejdere?

I så fald, må I gerne lige skrive en PM, da jeg er meget interesseret i at høre mere.

Jeg tænker det bliver et område som mange virksomheder kommer til at sætte sig ind i i løbet af det næste års tid, og en del iværksættere vil helt sikkert bliver påvirket direkte eller indirekte.

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 02:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det bare er angående hvordan det kan sættes op, så kan det gøres så simpelt som at opsætte securedrop. Det er det de fleste anerkendte sider bruger. Man åbner et .onion link igennem en Tor browser som gør at man er helt anonym, og alt er krypteret igennem securedrop. Prøv at tjekke det ud - securedrop er gratis.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)