Det kan siges meget kort – der er ikke nogen måde og lovliggøre salg af ulovlige produkter i Danmark!!
At der så sker overtrædelser hver dag, ændre ikke ved ovenstående.
SORRY – men sådan er det…
Det er faktisk ikke helt korrekt.
Man må gerne sælge f,eks lægemidel eller kosttilskud som er forbudt i Danmark, til folk i Danmark, så længe de sælges fra et firma i EU og produkterne er tilladte i det på glædende land. Køber må gerne købe disse produkter så længe de er til eget forbrug.
Derimod er det ulovligt at importere disse produkter fra lande uden for EU til eget forbrug.
Ravn
Var også det jeg kom frem til, men er der som skrevet længere oppe mulighed for at lave et selvskab i danmark som står for lageret samt afsendelse af produktet.
Ville gøre jeg kunne slippe for den lange leveringstid.
Der findes jo firmaer der lever af at lagerføre, pakke og sende virksomheders varer. Så det skulle da ikke undre mig at det var muligt at bruge et af disse firmaer.
Der findes jo firmaer der lever af at lagerføre, pakke og sende virksomheders varer. Så det skulle da ikke undre mig at det var muligt at bruge et af disse firmaer.
Hilsen Morten
WideEyes - Virtual Tours:
Hilsen Morten
Vil ikke bruge en anden virksomhed til det, fordi at omkostningerne skal være så lave som muligt, pt, kan jeg levere min vare 20% billigere end de steder jeg har fundet på nettet.
men har tænkt på om man evt. bare kunne have en Co adresse i danmark?
Ville virkelig sætte stor pris på hvis der var nogle der 100% sikker i deres sag og kunne give mig et svar, ikke at jer andre ikke kommer med nogle gode inputs, har bare mere et behov for at vide tingene istedet for at skulle gætte dem :P