Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finansiering, lånemuligheder

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Er der mon nogen, der har et godt råd vedrørende finansiering til opstart af virksomhed. Jeg planlægger at starte et forlag, og har i den forbindelse beregnet, at jeg har brug for et lån på 300.000. (Jeg skyder selv 100.000 i projektet).

Er der nogen, der kender noget til særlige "iværksætterlån" til lav rente? Eller vil det bedste være først at tale med min egen bank (Danske bank) om sagen og forhøre sig hos dem? Kunne man evt. tænke sig en så stor kassekredit?

Jeg ser frem til at høre jeres gode råd! 

Mange hilsner,

Sirita

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 198
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 23:29

Hej Sigrid,

Min erfaring siger mig, at store banker (f.eks. danske bank) ikke er det smarteste - kan også være, at det bare er mig, som har været piv uheldig med netop danske bank.

Søg efter de mindre banker - vi har selv skiftet til sparekassen Hobro og jeg kan kun sige, at vi aldrig har været mere glad for en bank, som den.
Prøv evt. at tage kontakt til Hadsund afdelingen - spørg efter chefen, jeg er helt sikker på, at han kan hjælpe dig, hvis du selv har økonomi til at skude 100 kilo i dit projekt - og ellers projektet er godt planlagt

Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 22:45

Jeg kan kun give maxteldk ret. Har et par kamerater der har haft problemer med de store banker ( BG bank ) da det hed det. De små banker er det bare lettere at få en snak igang. Se på som alt andet du skal købe.. . .  hvor er det lettest at få rabat på maling til huset i bilka eller hos den lille lokal maler biks lidt uden for byen  ;)

Tilmeldt 24. May 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:00

Hejsa

Du kan prøve at kigge på www.dreams-online.dk

Der fandt jeg gode muligheder.

Mvh G2 Inc

Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 04:03

Hejsa..

Du burde kunne få et Kom-i-gang-lån

Kom-i-gang-låner en kombineret lånegaranti- og rådgivnings-
ordning til iværksættere.

Lånet ydes via Vækstfonden med en statslig kaution og kan
være på max. 500.000 kr. pr. iværksætter.

Det er vist ikke alle banker der formidler lånene, men Fionia bank gør det i region syddanmark - måske de også kan  hjælpe dig -

check det ud her: https://www.fioniabank.dk/Erhverv/finansiering/vaekstvirksomheder/muligheder/Kom_i_gang_laan/

Iøvrigt er det jo også noget din revisor måske kan hjælpe dig med - de skulle vel kende ordningen ?? Jeg har en revisor jeg kan henvise dig til på sjælland, hvis du har brug for det..

Hvis det lykkes - så får jeg vel en bog udgivet hos dig - ik :-)

/P

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:59

G2 Inc:

Hejsa

Du kan prøve at kigge på www.dreams-online.dk

Der fandt jeg gode muligheder.

Mvh G2 Inc

Din side? 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:27

Hej Sigrid

Under EUs landdistriktsprogram er der i nogle områder af landet mulighed for at søge tilskud til etablering eller udvikling af mikrovirksomheder.
Hvor holder du til?

mvh Hans

Fra Ruds Vedby
Tilmeldt 25. May 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:14
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)