Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion - Europa

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 20
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får hele tiden nye ideer. Gode men oftest, dårlige :). Eksekveringen mangler også til tider, hvilket jo selvfølgelig er lidt ærgerligt.


Min nye ide, er produktion at et "grooming" produkt. Jeg ønsker helst at det bliver produceret i EU. Eftersom jeg ikke er ingeniør, så er jeg i tvivl om hvordan man får eksekveret fra prototype til produktion. er det noget fabrikker kan hjælpe med, eller skal man have fat i hjælp fra Danmark?

Produktet vil jeg helst holde lidt lav profil med, men grooming produkt er nok en nærmere beskrivelse.

Ønsker derfor lidt sparring, omkring hvordan man får eksekveret sit produkt/ hvor man finder et sted det kan produceres i europa? Samtidig måske en der kan rådgive, om man bare skal forsøge med det produkt man har designet, eller det er bedre man får noget professionelt hjælp indover. 

Håber der er nogle der kan komme med lidt sparring/hjælp :)

KH 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Feb 20
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn.

Jeg har styr på det meste andet, undtaget produktion. Mangler dog nogle små ting som er nemmere at forhandle når man reelt har et produkt. Alt fra lager, hjemmeside, markedsføring, produktion, betaling og virksomhedskonti og bogføring har jeg styr på.

Men for mig er produktionen / udviklingen af det produkt som kun er på tegnebrættet mangler stadig. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)