Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 20
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Er der nogen som har sat en webshop op i Shopify som kan fortælle mig hvor mange penge i har været nød til at bruge på forskellige plugins osv? Jeg er lidt i tvivl om hvor billigt det kan gøres og stadig være en pæn, overskuelig og velfungerende shop med pæne e-mails, landingssider, checkoutsystem osv. Jeg har kun erfaring med WooCommerce og det kan nemt hurtigt blive dyrt i forskellige plugins man bliver nød til at købe eller hvis man ikke er mester til at kode.

Håber der er nogen som har erfaring!

Tilmeldt 26. Jan 21
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Hvorfor prøver du ikke WIX eller Square Space hvis ikke du ønsker at fumle med koder? Der er nemt (tutorials på YT) og koster det halve af hvad Shopify el WooCommerce tilbyder - især hvis du skal have en relativ simpel, men flot og funktionel webshop :-)
Tilmeldt 18. Jun 20
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for svar!

Jeg ønsker at bruge programmet Orbelo til dropshipping og er derfor så vidt jeg ved tvunget til at bruge Shopify! Desuden hører jeg sjældent godt om WIX og lign, så jeg vil gerne prøve mig med Shopify :) 

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nemme, 

 

Vi bruger Shopify og har valgt at tilkøbe følgende plugins:

 

Wishlist Pro 15 dollar/md (gør det muligt at gemme produlter til senere i en wishlist)

Pagefly pagebuilder 99 dollar/md (et bedre CMS system end Shopifys eget, som giver os mere design frihed. Se eksempel på layout her: https://greentown.dk/pages/herrer)

Searchanize12,5 dollar/md (smart søgebar, der gør det nemmere at søge + filtersystem, som gør det nemmere at filtrere produkter for brugeren se exempel på filtrene her https://greentown.dk/collections/madrasser)

 

Vi er fuldt ud tilfredse med shopify. 

Tilmeldt 18. Jun 20
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for svar!

Det lyder som nogle gode plugins, det vil jeg helt klart kigge nærmere på!

Tak!

Tilmeldt 21. Oct 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg vil anbefale at du læser denne guide her om Shopify. Den hjalp mig meget, da jeg skulle starte med at lave en selv.

mortenbaek.dk/guides/komplet-guide-til-opsaetning-af-shopify-webshop/
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)